2011. június 7., kedd

Felkészülten várjuk

Az azért már erősen szaranyaságba hajló, amikor az egyik gyerekem torokgyulladásos, mára belázasodott, a másik meg rubeola/skarlát gyanús (mindkettő van az óvodában, a Borcsin pedig pöttyök), Nurofen meg nincs itthon egy centiliter sem, annak ellenére, hogy tegnap, és ma is voltam gyógyszertárban, és zsákszám hordtam nekik haza az orvosságot.
Ügyes, nem?
Egyébként úgy volt, hogy van itthon, találtam is a szokott helyen egy teljesen üres üveggel, ott állt példás rendben becsomagolva a dobozában, még a pipetta is mellette volt.

5 megjegyzés:

  1. Nálunk sincs itthon Nurofen. Nem is volt soha.
    Akkor most én szar anya vagyok? ;-)

    VálaszTörlés
  2. Majd szétnéztem a hűtőben és a gyógyszerszekrényben, és négy különböző lázkúpot is találtam, meg egy raklap Algopyrint, csakhogy Borcsiba egyiket se lehet belehelyezni, csak a Nurofen szuszpenziót.

    VálaszTörlés
  3. Egyébként isteni okfejtés volt! :-)

    VálaszTörlés
  4. Na az enyémnek is pont olyan skarlátnak tűnő van, nekem minden doki azt mondta hogy újfajta légúti taknyoslázasos pöttyös országos járvány és nem skarlát nem rubeola egyik sem.

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is a Nurofen a nyerő, képesek még összeveszni is rajta, ha csak egy kevés lötyög már az alján. (Kicsit más, de gyakorta előfordul némi fájdalmas műnyavalygás is, csak hogy kaphassanak az epres nedűből. Olyankor teát szívok fel a fecskendővel, és láss csodát, egyből nem fáj semmi. :) )

    Skarlátot/rubeolát viszont még életemben nem láttam.

    VálaszTörlés