2011. augusztus 29., hétfő

És még csak dél van

Egyébként pedig az az örömhír, hogy Ákost felvették a bölcsődébe, úgyhogy mostantól szabad a pálya, dolgozhatok, mint a megszállott, és kereshetek sok-sok pénzt, mert terveink vannak, céljaink. Ez úton kérek tehát az Univerzumtól sok-sok zsíros megbízást szöveggyártásra. Munkahelyre bejárni továbbra sem szeretnék, számlaképes vagyok. Zsoldos vagyok, bármit megírok.

Azt gondolom, hogy bármilyen fájdalmas is lesz az elválás pont most, amikor napi három új szóval örvendeztet meg minket a gyermek (olló!, birs!alma!, hernyó!, és egyéb nélkülözhetetlen elemek), és ezért ez egy nagyon vicces időszak, Ákos kifejezetten bölcsődeérett, és biztos vagyok benne, hogy ott a helye. Ma például teljesen önállóan belekakilt a bilibe, amit úgy kell elképzelni, hogy én kint az udvaron teregettem, Ákos pedig bent játszott, majd ingerre bement a vécébe, ráült a bilire (nem kellett vetkőzni, ma ugyanis a felöltözés elmaradt, nem hagyta magát, de kit érdekel harminc fokban?), belecselekedett a bilibe, majd szólt, hogy menjek, és dicsérjem meg, de nagyon, mert tudja, hogy megérdemli. De azért gyorsan öntsem csak ki az egészet a vécébe, mert büdös - tette hozzá széles taglejtésekkel. Igaz, hogy - valószínűleg az öltözék hiánya miatt - ma úgy érezte, hogy amikor csak leguggol, akkor neki öntöznie kell, amúgy hím módjára megjelölni a territóriumot, ezért a rózsatőtől a garázsig (autó! 'elye!) minden lepisilt, de szerintem ez nem olyan nagy baj nyáron, udvaron, meztelenül, kétévesen. Aztán bement a kisházba, felállt a mosdókagyló alatti szekrényre és megmosakodott, de úgy, hogy tetőtől talpig beszappanozta magát. Nem baj, még pont befért a mosdókagylóba a csap alá, hogy lecsapassam.
Ja, és a demokrácia jegyében tőle is elvettem a cumisüvegét, de szerintem nem fog miatta szomorkodni, mert eddig se érdekelte túlzottan a dolog. Mondjuk inkább úgy, hogy megragadtam az alkalmat, hogy ne hagyjam rászokni, szüksége pedig nincs rá, mert a szívószáltól az ivókútig bármilyen eszközzel képes vizet venni magához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése