2011. augusztus 12., péntek

Ez a 3. poszt a szülinapomon

Most viszont, hogy elkezdtem berendezkedni a 38-as méretre, és idén nyáron kb. a huszonötödik új ruhadarabot vásároltam meg, kiderült, hogy gyakorlatilag bármit is veszek, mindenhez van mit fölvennem a régiek közül. Lehet, hogy mégsem volt annyira drámai a ruhahelyzetem.
Ellenben tegnap már hihetetlen önmérsékletről tettem tanúbizonyságot, amikor otthagytam a boltban egy sárga alapon piros kisvirágos szoknyácskát* (az ilyesmi a gyengém), mert már három olyan szoknya is lóg a szekrényemben, ami még egyszer sem volt rajtam (már csak kettő, az egyiket ma felvettem, mert találtam hozzávaló blúzt a régiek között).
Szomorú, hogy lassan vége a nyárnak, és kezdhetem elölről a berendezkedést őszi-téli ruhákból.
Mert ugye a szülinapom után túl sokat már nem lehet várni a nyártól.

*ezt a Pének üzentem, úgyis szülinapom van.

3 megjegyzés: