2011. augusztus 25., csütörtök

Lassan felvesszük a tempót, helyben járás indul

A szorgos hétköznapokra készülve (ti. nem tart örökké a nyár hálistennek), ma beírattam Borcsit balettra. A klasszikus balett ugyanis elengedhetetlen kelléke a Borcsi Kishercegnő Csipkerózsika létnek, Borcsi szerint a balett egy olyan közeg, ahol mindenki tudni fogja, hogy ő valójában kicsoda, és Csipkerózsikának fogják szólítani. Ez mondjuk elég meglepő fordulat volt nekem, mivel mostanában Csingilinget néz inkább, de azzal valahogy mégis tökéletesen tisztában van, hogy ő nem tündér. Hanem Csipkerózsika. Mondjuk a frizurája tényleg pont olyan, és tündérkeresztanyja is van, még a végén kiderül, hogy ő tudja jól.
Természetesen, mivel az én gyerekeim felügyeletét ismét senki sem vállalta, velünk jött a beiratkozásra egy kis traktoros legény (Ákos) is, akivel az egyik akadálymentesítő rámpán hanyatt vágódott a traktor, de ő kapaszkodott a kormányba, és ezért meg sem ütötte magát. Úgy nézett ki, mint az éppen kilövött űrhajósok, hanyatt ült a székében, és kicsit torzult a feje. Egyébként nagyon büszke vagyok a kétéves gyerekeim lélekjelenlétére, amikor Borcsi ennyi idős volt, egy babahinta fordult fel vele lengés közben, de ő beszorította magát a lábával, így nem esett fejre. Emlékeim szerint akkor is megszivacsosodott a sípcsontom az ijedségtől.
Aztán a sikeres óvodai felvétel folyományaként elmentünk benti szandált venni Borcsinak, a kis traktoros tökjól elvolt a cipőboltban, hol egy háromkerekű rolleren száguldozott fel-alá, hol pedig egy 31-es méretű narancssárga focicipőben tipegett-topogott, és mutogatta mindenkinek, hogy ő most milyen szép, csodálat indul. Borcsi pedig, miután kigolyózott egy csodálatos gyöngyházfényű rózsaszín, és számos más szuperkiscsajos szandált (van isten), valamint kiderült, hogy a lába nem is 28-as, hanem 29-es (bakker, áprilisban még 26-os volt!), sikongatni kezdett örömében, amikor meglátott egy ékegyszerű sötétkék szandált, de nem baj, mert az volt a legdrágábbjobban kidolgozott darab az egész boltban nem kevésbé az ára.
És kérem szépen, hogy kommenteljék ide azok az anyukák, akiknek ovis gyerekük van, de az óvoda nem biztosítja a textileket, hogy újat vettek-e mindenből, vagy nem ciki az otthon fellelhető százmillió törölközőből, ágyneműből, miegymásból bevinni egyet? Úgy is ugyanúgy fognak kinézni két mosás után.

6 megjegyzés:

  1. Szia, nem veszünk újat, már csak azért sem, mert én mindig mindent elfelejtek, utolsó pillanatban meg azt kapom elő, ami itthon van ugye. De van huzat, amit még nekem vart a nagymamám. Lepedő kellett tavaly, az jó lesz idén is, viszont nem keverem az ovis huzatot az itthon használttal - itt nem kell bele a jel :-)

    VálaszTörlés
  2. Na, köszi, én is így gondoltam :)

    VálaszTörlés
  3. Gondolom az otthon fellelhető százmillió jó állapotban van, úgyhogy nyugodtan mehet oviba. Borcsinak teljen kedve benne, az a lényeg. Csak a méretre kérdezz rá. Vagy a takarót/párnát is nektek kell vinni? (nálunk igen/10 éve még nem...fejlődünk)

    VálaszTörlés
  4. Ó, nem bízzák a véletlenre, a belevalót is nekünk kell vinni. Vagyis kérik, hogy ha nem okoz gondot... :). De így egyszerűbb is, higiénikusabb is szerintem.
    Egyébként az előző oviba semmit sem kellett vinni, csak tisztasági csomagot, még zsák se kellett, azért vagyok ilyen kis kezdő.

    VálaszTörlés
  5. Zsák nálunk még van. De röhögök, hogy ugyanazok, amik 10 éve a lányomnál voltak. Volt, hogy majdnem a tiktakórába kezdtem pakolni a zászló helyett...

    VálaszTörlés
  6. A múltkor benéztem a régi általános iskolai termünkbe. Ugyanazok a képek voltak a falon :DDDD

    VálaszTörlés