2012. január 11., szerda

Az idő meg csak hömpölyög, mint a víznek árja

Három évvel ezelőtt (2008.) kaptam egy levelet a bíróságtól, hogy egy évvel azelőtt (2007.) nem fizettem ki egy vízszámlát. Dehogynem, írtam nekik vissza kedvesen, itt mutatom a bankszámlakivonaton, hogy átutaltam.
Aztán egy hónappal ezelőtt (2011.) kaptam egy levelet a bíróságtól, hogy engem elítéltek, mert ha mondják, hogy nem fizettem be azt a vízszámlát!
Hát mondom, ez izgi, elítéltek távollétemben, még jó, hogy ki nem végeztek!
Írták, hogy nem kerestem a leveleket, amiket küldtek. De hogy is kereshettem volna, amikor a bejelentett, tehát a bíróság által is hozzáférhető lakcímem Sopronban volt az idő tájt, és mire átvettem az értesítőiket, az összes küldemény visszafordult! Mondtam, hogy ez nem szép dolog, hogy meg sem védhettem magam, de főleg az nem volt szép, hogy a Díjbeszedő Holding ahelyett, hogy felhívott, és elmondta volna, hogy mi a baja, a tudtomon kívül bíróságra vitte az ügyet, majd suttyomban elítéltetett. Mondjuk úgy könnyű, hogy ott sem voltam. De azt sem nagyon értem, hogy mit gondolnak, notórius háromévenként egy számla nembefizető vagyok, vagy mi? Egyébként minden számlát rendezek, kivéve háromévenként egyet, amit megtagadok, mert az szerintem bónusz? Szóval tényleg nem értem, hogy miből indultak ki, és miért nem próbálkoztak azzal, hogy esetleg felhívnak, és elmondják telefonon, hogy mit gondolnak, aztán én is elmondom, hogy mit gondolok, végül megegyezünk valamiben. (Egyébként azt monták, hogy az OTP  visszautalta nekem a szóban forgó összeget, WTF?)
Na jól van, ha bírósági ítélet van, akkor átutalom nekik a pénzüket, szarni bele, nem ér annyit, hogy foglalkozzak vele, idegeskedjek rajta egyáltalán, nesztek. Erre ma mi történik? Megint megjelent a számlámon a pénz, a Díjbeszedő Holding visszautalta. Basszus, mi a jó eget akarnak ezek tőlem? Ezeknek semmi se jó? Ha küldöm a pénzt, az a baj, ha nem küldöm, akkor meg az?
Vagy még arra tudok gondolni, hogy megbánták, hogy ilyen alattomosak voltak velem. Akkor viszont szerintem igazán megérdemelnék egy bocsánatkérő levelet, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése