2012. március 6., kedd

Mission completed

Egyébként most meg, ahelyett, hogy megközelíthetővé tenném a rumli/szárító/vasaló/vendégszobát, amit az anyósom rögtön a saját szobájaként mutatott be a gyerekeknek, leblogolom, hogy beérett a terv.
Ugyanis eredetileg azt gondoltam, hogy a kis korkülönbség ugyan az első két évben rohadt nagy szívás, az egyik gyerek elrohan, a másik üvölt a babakocsiban, az egyiket a mászóka legtetejéről próbálom lecsalogatni, míg a másik homokot töm a szájába, az egyik még édesdeden aludna, míg a másiknak éppen beszorul a feje a játékkonyhába, és úgy általában mindig két különböző dolgot kell csinálni, de lehetőleg egy időben és persze azonnal (vö. seggtörlés vs. szoptatás). Viszont ha megvagyunk a nehezével, a kölkek majd egymást fogják szórakoztatni, én nem is látom őket, csak betolom az ajtórés alatt a kajájukat, és játszanak szépen, én meg olvasok blogolok békésen, ölemben laptop, lábam a dohányzóasztalon.
Jelentem, megvagyunk. Tegnap játékot kezdeményezett a Borcsi: anya, te vagy a Flynn, én meg az Aranyhaj.
Még ki se mondhattam, hogy oké, jött a Poji, és közölte, hogy ő meg a banya, és el is kezdte játszani a szerepét, ami a Borcsinak tökéletesen megfelelt, el is tűntek a szobájukban, én meg folytathattam a blogolást dobozok kipakolását. Dehogy kapnak külön szobát! Mondjuk a jelenlegi itt az új házban éppen háromszor akkora, mint az előző volt, kérdezte is Borcsi, hogy miért nincs egymás mellett most is az ágyuk. Mondtam, hogy azért, mert eddig a két szemben lévő falra voltak tolva az ágyak, úgy voltak egymástól karnyújtásnyira, de ha most is odatolnánk, akkor nagyjából postai levél útján tudnának kapcsolatot tartani, olyan távol kerülnének egymástól.
Szerintem csinálunk egy terepasztalt.

4 megjegyzés:

  1. Én meg már azt hittem, az lesz a vége, hogy jön a következő gyerkőc... :(

    VálaszTörlés
  2. Az a helyzet, hogy a Pével végtelen, és sose látott, tökéletes egyetértésben nem szeretnénk több gyereket. Jó csapat vagyunk így négyen.
    Én nem is értem, hogy te hogy csinálod négy gyerek mellett ezeket a gyönyörűségeket (mármint persze a lányok is gyönyörűségek, de most a kreatív énedre gondolok), én már rég elvesztem volna az ovis törölközők, váltócipők és pelenkák tengerében, alighanem egy leszakadt gombot se lennék már képes felvarrni, nemhogy ilyen csodákat csinálni.

    VálaszTörlés
  3. Csakis alvásidőben. Ennyi pihenés kell nekem is. :)
    És köszönöm! :)

    A lényeg, hogy Pével ugyanazt szeretnétek és így telesnek érzitek a családotokat.
    Csak Én mindig úgy éreztem, hogy olyan könnyedén kezeled a 2 gyerkőcöt és annyi humorérzéketek van, hogy simán ellennétek öten-hatan is...

    VálaszTörlés
  4. Ó, ennél több decibel már nem fér el a házban :).

    VálaszTörlés