2012. május 2., szerda

A grillpartykkal kapcsolatban

Pedig azt a főszabályt állítottam fel, hogy legyen otthon sok cukorszirup.
Marha gyorsan átlényegíthető mojitová, absztinenseknek pedig limonádénak*.
Mondjuk az ilyesmit jó tudni, mert a rukkolát lassan kaszálni kell, a málna meg már térdig ér, úgyhogy érik a Rukkola és málna fesztivál.

Mindazonáltal hozzátenném, hogy a hónapos retek már fogyasztható, és láss csodát, csodálatos retek íze van, még csíp is, gyerekkoromban ettem ilyet utoljára. Mondjuk nem tudom, hogy lehet elrontani, mert én nem csináltam vele semmit, csak locsoltam meg gyomláltam, vásárolni meg mégis csak teljesen íztelen retket lehet.
És a spenótból is készült már saláta az idén.
Kiskertem ontja a terméseit.

*nálunk éppen rózsavizes limonádénak, de nyilván vannak más változatok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése