2012. június 4., hétfő

A bentragadt szokásokkal kapcsolatban

Megfigyeltem, hogy a férfiak, ha otthoni környezetben találkoznak - mármint az egyik otthon van - tisztára úgy viselkednek, mint a gyerekek: elkezdik mutogatni a játékaikat. A Pé mostanában a készülő biciklije alkatrészeit szokta lobogtatni, a vendég férfiak meg csillogó szemekkel hű meg háznak, némá, bordásékszíj. Én ezen mindig jókat röhögtem, egészen addig, amíg tegnap rá nem jöttem, hogy alighanem a nők sem viselkednek másképp. Megmutassam a kertemet?

4 megjegyzés:

  1. :-DDDD Neeem, mi a gyerekeinkről blogolunk meg fészelünk :-DDDDD

    VálaszTörlés
  2. Igen, a mi játékunk a gyerek. Régen babáztunk, és ööö... ma is :D

    VálaszTörlés
  3. :)) én meg örömmel megnéztem a kertedet, és a hű+há sem maradt el, csak más formát öltött. és tényleg.

    VálaszTörlés
  4. Irigyellek a kertért. Én a fonalaimat mutogatom:)

    VálaszTörlés