2012. október 24., szerda

A gyereknevelés nagy dilemmáival kapcsolatban

Néha (bár egyre gyakrabban) azt gondolom, hogy a leghasznosabb ajándék, amit életemben kaptam a szüleimtől, az az a képesség, hogy bármiről le tudjak mondani.
Nem azért, mintha a Nirvanába igyekeznék, vagy ilyesmi, vannak nekem vágyaim, csak úgy is jó, ha nem teljesülnek. Majd lesz más.
Azért tegyük hozzá, hogy hosszú volt az út idáig. És nem biztos, hogy én is képes leszek rajta végigvezetni a gyerekeimet, pedig, ld. első bekezdés. 

Lehet, hogy emiatt szokta azt mondani rólam LD, hogy én a jég hátán is megélek.

4 megjegyzés:

  1. Sorry, pénzügyi intelligencia oktató és pénzügyi coach vagyok. Amikor elkezdtem ezzel foglalkozni, gyakorlatilag majdnem az első dolog volt, amit megtanultam, hogy az a legnagyobb kitolás magammal és a családommal, ha lemondok a vágyaimről. Pláne mindről.

    Ne haragudj, de erősen kétlem, hogy ez így OK lenne. Akár Neked, akár a gyerekeidnek. Ha ezt kaptad "ajándékul" a szüleidtől, akkor jól kitoltak Veled, hallod...

    VálaszTörlés
  2. Miért oktatod, miért nem csinálod magadnak?

    VálaszTörlés
  3. Váhháháháh a kedvenc klasszikusom, amiről írtál egyszer egy remek posztot úgy 2007 táján. Azóta is mindig te jutsz eszembe erről(na meg én :-DDD):

    http://short-jokes-quotes.com/joke/index.php/what-to-get-the-dalai-lama-for-his-birthday/

    VálaszTörlés
  4. :) Csilla :)
    szuper, hogy pénzügyi intellegenciát oktat, akkor most már kezdhet tanulni intelligenciát!

    VálaszTörlés