2012. november 10., szombat

Almás céklasaláta

Na, már majdnem írtam egyet a kajablogba, csak nem hagyta a rendszer, nem véletlen költöztem ide. Kajablog nem lesz felfejlesztve, mert én nem várok technikailag öt perc-egy napot, hogy működjön a rendszer, én mindent azonnal akarok. Írni meg pláne.
Szóval almás céklasaláta. Azt hittem, hogy ez nagy meló, erre az történt, hogy hazaértünk 12.25-kor, 12.40-kor meg ott volt az ebéd az asztalon sült hússal (na jó, azt csak melegíteni kellett), törtkrumplival, céklasalátával együtt.

Hozzávalók:
2 nagyobb cékla
 1 savanykás alma
majonéz
tejföl
natúr joghurt
Update! és egy evőkanál torma is jót tesz neki, mint utólag kiderült

Az eljárás a következő:
Vettem két nagyobb céklát. Meghámoztam, nagyobb darabokra vágtam, és bedobtam a kutterbe. Amikor durvára vágta, úgy húsz másodperc múlva, kiszedtem. Aztán ugyanígy jártam el egy almával is. Ez után már csak bolti majonézt, tejfölt meg natúr joghurtot kellett rákanalazni bőven, és összekeverni, és máris kész volt a saláta. Délután jobb volt, mert összeértek az ízek.

Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy nem szabad pánikolni attól, amit a vécében találunk utána. Nem vér jön belőlünk, hanem a céklapiros.

5 megjegyzés:

  1. Nem csókolózós estékre ajánlatos lila hagymával megbolondítani. Mennyei finomság! Nálunk bugyisaláta a neve, a színe miatt. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, igaz. Csak sajnos nekem attól is ég a gyomrom, de bátrak megpróbálhatják.
    Tiéd a gyöngyös blog? Csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha én ezt az első gyereknél tudtam volna! a mentőt is ki akartam hívni! :)

      Törlés
    2. Hú, tényleg! Pelenkában még ijesztőbb. Magánál az ember csak érzi, hogy fáj-e a pisilés, de a babánál nem.

      Törlés
    3. Bár az enyém lenne! Sajnos ennyire nem vagyok ügyes és kreatív! Ha erre gondoltál http://gyongyblogulany.blogspot.hu/ , akkor ez Csibike blogja lesz. http://csibikeblogja.blogspot.hu/

      Törlés