2012. december 6., csütörtök

Winter is coming

Reméltem, hogy soha többé nem jönnek vissza azok az idők, amikor öngyújtóval a zsebemben járkálok, aztán mégis. Nem a dohányzásra szoktam vissza szerencsére, hanem befagyott a kocsin a zár, és az öngyújtóval melegítem fel a kulcsot, hogy el tudjam benne fordítani.
Mert ugyebár az én szervezetem az összes gombelemet leszippantja fél nap alatt, így természetesen nem működik a távirányító, bár nem tudom, hogy befagyott zárat ki lehet-e nyitni távirányítóval.

Na és most megyek, és felkészülök a télre. Téli gumi van, nyeles kefe hósöprésre van, gondolom ilyen jégoldó kell még meg fagyálló ablakmosó folyadék, vadmálna illatú, láttam a teszkó újságban. És kell még kesztyűs jégkaparó, meg egy gyalogsági ásó, biztos ami biztos. A visszapillantó tükrökre meg biztos horgolok* valami muffot, mert az állati kellemetlen, amikor lefagynak, és semmit se lehet bennük látni. Azt mivel lehet megoldani, hogy a hátsó ajtók ne fagyjanak be, és a gyerekek be tudjanak szállni reggel? Elég fontos lenne.

* hát ez nem valószínű

4 megjegyzés:

  1. épp tegnap láttam egy "euroshop" vagy "one euro" hasonló nevű boltban, ahol minden 390 ft, szóval ott a pénztárnál kis flakonban van "autózárjégmentesítő" folyadék vagy gél, vagy ilyesmi picike műanyag palackban, kb. akkorka, mint egy telefon, vagyis ridikülben elfér (bár lehet, hogy kifolyik)

    VálaszTörlés
  2. Ajaj, én meg gazdaságtalannak értékeltem a kis kiszerelést, és otthagytam a teszkóban, és vettem giga méretet. Gondoltam, a pici a szegényeknek való, erre most megvilágosodtam, hogy ridikülösöknek, eh. Na mindegy, akkor majd mindig öngyújtóval jutok be a kocsiba, hogy elérjem a nagy kiszerelésű jégoldót :D

    VálaszTörlés
  3. kihagytad a listából a termoszt és a laposüveget (természetesen feltöltve mindkettő)

    VálaszTörlés