2013. január 17., csütörtök

A foglalkozásommal kapcsolatban

Én komolyan mondom, annyira szeretem a Fideszt, hogy nagyon. Egy korrekt cég. Állásban voltam náluk egy hónapig. (Nem vagyok egyébként fideszes, meg semmilyenes, hanem zsoldos vagyok, annak dolgozom, aki fizet, a takarítónő fideszes-e, aki a Simicska Lajos házát takarítja, vagy a bébiszitter, aki a gyerekére vigyáz? Na ugye.) Befizették utánam a tébét, december 27-én a számlámon volt a januárban esedékes fizetésem, majd amikor egy hónappal az állásba lépésem után felmondtam, nem azt mondták, hogy Kalib, a nénikéddel szórakozzál, hanem megkérdezték, hogy segíthetnek-e valamiben. Aztán rendben visszaküldték a tb kiskönyvemet, majd pedig a mai napon megjelent a számlámon a januári tört hónapra szóló fizetésem is, mert ki az, aki január elsején postára szaladgál felmondólevelet feladni, úgyhogy becsúszott itt még pár nap. Hát erre a pénzre én egyáltalán nem számítottam, de nagyon örülök neki, és nagyon szeretem a Fideszt ma. Mondtam én, hogy zsoldos vagyok. Vagy a kurva az, aki pénzért szeret?

2 megjegyzés: