2013. január 28., hétfő

Megtörtént hát

Érzitek-e a stílusomon, hogy mostanában esténként Trónok harcát nézek?

Na, de hát a lényeg az, hogy kiesett a fog. Mondanom sem kell, hogy az első foga nem akkor esik ki az én gyerekemnek, amikor péppé tudjuk magunkat örömködni rajta, hanem amikor a terhesenelhagyó genetikaiapukánál tölti a gyermek a hétvégét, havonta egyszer, ugye, de hát az ilyesminek, felvilágosult nő lévén nem tulajdonítok különösebb spirituális jelentőséget, na. Hogy keretes szerkezete legyen a bekezdésnek.

Na jó, de, egy kicsit igazságtalannak tartom a sorstól. De azért a Fogtündér az én lehettem, mert híven hazahozta a gyermek a fogát a markában (nem igaz, egy mobil képkeretbe csomagolták neki, abban hozta), amin el is lelkendeztünk, még az utcán is, köszönés helyett "képzeld, kiesett a fogam" volt a szomszédoknak, akik szintén kellő mélységében átérezték a dolog jelentőségét. Na és akkor éjjel be kellett készíteni a Fogtündérnek egy tál fehér ételt. Ez nálunk egy kis pohár tej lett, mert nem voltam hajlandó tükörtojást sütni a Fogtündérnek, Borcsi szerint meg a borsos tokány nem elég fehér. Mondjuk ebben nem is téved, bár mondjuk egy birkapörkölthöz képest mégiscsak fehérebb. A Poji is segített, lelkesen kimosta a gyűszűnyi kis bögrét, majd megtöltötte szappanos vízzel, hogy akkor ez most már fogyasztható, reggel meg méltatlankodott egy sort, hogy hogy mertem kiönteni. Hát elmagyaráztam neki a szappanos víz meg a tej tápanyagtartalma közti különbséget, és nyomatékul megkérdeztem tőle, hogy menne-e oda még egyszer, ahol szappanos vizet adnak neki inni? Márpedig nekünk még szükségünk van vagy 39 alkalommal a Fogtündérre. Azt mondta, oké, és ebben maradtunk.

A fogacska annak rendje és módja szerint az éjszaka közepén kicserélődött egy pengő kétszáz forintos érmére, bekerült a mobil képkeretbe, amit Borcsi nem is mulasztott el reggel 4 óra 46 perckor lelkendezve közölni velünk, de visszaküldtem aludni. Reggel pedig örültünk, megcsodáltuk a kiürült kis bögrét, és elhelyeződött a pénz a perselyben.

Na mindegy (hogy folytatódjék a keretes szerkezet, na), a lényeg az, hogy a gyerek fogzása jól indul, az esett ki először, ami nekem utoljára, vagyis tulajdonképpen ki sem esett, úgy kellett kihúzni, mert nem volt helyette maradandó fog, úgyhogy eléggé megnyugtató, hogy neki meg van, és nem implanttal kell megoldani 36 évesen a helyzetet. Mert az azért nem olyan kellemes, na.

3 megjegyzés:

  1. jaj de nagyon gratulálunk, és melyik Trónok harcát nézed :-D ? (csak mert mi is most estünk túl az első 20 részen és már addiktok is lettünk. Az elsőt még elolvastam könyvben, de a többihez már lusta vagyok, ezért tűnt jó ötletnek a film de az meg most nincs tovább)

    VálaszTörlés
  2. Hát az nincs. 2. évad 8. rész jön. De március 31-én a HBO-n kezdődik a 3. széria, és akkortól, gondolom, megint csak letölthető lesz. Egyébként érdemes elolvasni a könyvet is, csak hogy összezavarodj, mert az eléggé más. Hogy mást ne mondjak, Harrenhall várában elégé máshogy történtek a dolgok, mint a filmben van, pl.
    Hú, de izgi lesz a 3. évad, huhuhu :), és tudom, mi jön :D
    És már az albumomból is csak 10 oldal van hátra, most mi lesz velem így tél végéig? Mit csinálok egész februárban? Vetőmagot válogatok?

    VálaszTörlés
  3. Teljesen megértelek, nekem is nagy gondom, hogy mit csináljak Trónok harca nélkül. (Bár a vetőmag válogatás sem rossz ötlet, mert alig várom a március végét, amikor végre túrhatom a földet a zöld ujjaimmal) :-)

    A két évadot megnéztem, rajongó lettem, majd elolvastam az összes könyvet, és most "verem a fejem a falba" , hogy miért nincs még megírva a maradék két könyv???
    És ki tudja meddig kell még várnom/várnunk rá. :-(((

    VálaszTörlés