2013. február 20., szerda

A megszólításokkal kapcsolatban

Azért a megszólításokkal szerintem lassan kellene már kezdeni valamit. Észrevettétek, hogy a NAV akkor is "Tisztelt Adós"-ként szólít meg, ha egy fillér tartozásod sincs, a fogorvos meg akkor is "beteg"-ként fog hivatkozni rád, ha a világon semmi bajod, csak jöttél megnézetni, hogy hányadán állnak a dolgok a szádban?
Alighanem úgy gondolják, hogy ez csak egy pillanatnyi helyzet, de jön még kutyára dér, lesz még adótartozásod, meg lyukas fogad is, ha beledöglesz, akkor is.
Tudnak ezek valamit.

3 megjegyzés:

  1. No de hogy a megelelőgezett bizalmat is felemlegessük, az meg roppant megdicsőült pillanat volt, mikor a védőnőm először hívott anyukának. 12 hetes terhesen. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vihihi, tényleg, az is jó volt, én döbbenten megfordultam, és a hátam mögé néztem, hogy hogy kerül ide anyám? :DDD

      Törlés
  2. Hogy az anyázásnál maradjunk, én azon döbbentem meg, mikor a második szülésemnél (is) volt egy kis riadalom, és berontott valami idegen orvos, aki folyamatosan azt mondogatta, hogy "Nyugodjon meg, édesanyaaaa! Édesanyaaaa, nem lesz semmi baj!". A vicc csak az volt, hogy én nem voltam megijedve, mert éreztem, hogy mozog a gyerek, csak ők nem találták a szívhangot, ők voltak beijedve. :) Viszont amíg ő nyugtatgatott idegesen, én azon tűnődtem, hogy miért hív egy vadidegen pasas vajon édesanyáááának? Még a fejemet is simogatta, na attól kezdtem viszont rohadt ideges lenni.

    VálaszTörlés