2013. február 5., kedd

Na ezt figyeljétek! (Szerelmünk helyszínei album)

Elkészült a mű, megcsináltam életem első albumát. Na jó, ez nem számít, mert irányított volt, csak meg kellett csinálni, amit NőiCsizma leírt, és amúgy is második, mert ott van a családi album, csak az még nincs kész, úgyhogy ebből a szempontból meg az nem számít. Mindent egybevetve marhajó buli volt, mindenkinek ajánlom, majd szólok, ha megint lesz, csatlakozzatok, jó lesz! Nem kell hozzá semmi, mindent adnak. Na jó, egy olló azért legyen.

Íme.









Stratégiai hiba, hogy az album elejéről nincs fotó, nos, az pont olyan, mint a leírásban, klikkeljetek NőiCsizmára, ha szépet akartok látni, nála a fejléc.
Sajnos most mennem kell folytatni a családi albumot, mert ihletve vagyok, nem tudok fényképezni. Pedig őrületesen cuki lett.

6 megjegyzés:

  1. Sose volt időm mostanában bekommentelni ezekhez a scrapbook-os bejegyzéseidhez, tyűűű! Meg hűűűű!!! Pedig mindegyiknél ezt gondoltam. Nagyon szép dolgokat készítesz!
    Ez ilyen nekem való szüttyögés lenne, csak jelenleg úgy érzem, nem bírnám belezsúfolni ezt is az életembe. De ami késik, nem múlik, te minden esetre kedvet adsz hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A stílusból következtetve mostanában Pom pomot néztek :D.
      Alighanem én sem ezzel pergetném a perceimet, ha lenne egy aprópici csecsemőm a két ovis mellett :). Vágj bele bátran, viszonylag könnyű elcseszni vele minden időt :D. Köszi a dicséretet meg a biztatást, rám fér, eléggé bizonytalanka vagyok még.

      Törlés
  2. Nem tűnt fel fogalmazás közben, de tényleg így lehet :-D - Pompom nagy sztár mifelénk, Janka ugyanis Pompom csoportos az oviban.

    VálaszTörlés
  3. De menő!
    Akkor hű meg házik így a Pompom, amikor a Picúr (máshol Bogyó) új cipőt kap :).

    VálaszTörlés
  4. Jó, de ezt tényleg nem én találtam ki, csak megcsináltam a kiosztott alapanyagokból. Ez NőiCsizma ötlete.
    És a candy? Ahhoz mit szólsz?

    VálaszTörlés