2013. február 7., csütörtök

További stílusgyakorlatok

Szóval próbálgatok mindenféle stílust, anyagot és technikát, a tegnap esti termés:



Nem állítom, hogy életem legjobb darabja, de nagyon izgalmas volt megcsinálni. Volt például olyan, hogy rákérdeztem, hogy most akkor ecsettel kenjem-e az akrilfestéket, mire a válasz az volt, hogy nem, bankkártyával. Először a röhögéstől estem le a székről, aztán meg a döbbenettől, amikor kiderült, hogy komolyan gondolja. Mármint NőiCsizma, mert ő segít mindenben, pedig lenne elég dolga anélkül is, hála, hála, köszönet.
A legalsó képen egyébként az alátétpapír egy calzedoniás szatyor, amit lekentem bankkártyával, na jó, bézs akrilfestékkel, amit plasztiklappal egyengettem el, aztán mosogatószivacs segítségével letoltam kék tintával. Jópofa, nem?

2 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚ nagyonállat valamennyi :)

    VálaszTörlés
  2. Mondjad csak, mondjad, tőled ez olyan, mintha hájjal kenegetnének :D
    Aszondod fejlődök?

    VálaszTörlés