2013. június 6., csütörtök

Ismét a mentazöldről

Mert arra sokan klikkolnak.
Jelzem, hogy ma az új, Promodban lőtt mentazöld-fehér csíkos top van rajtam (a mentazöld körömlakkhoz), de sajnos semmi sem látszik belőle, mert van rajta egy fehér kardigán, meg egy bézs mellény is, különben befagyna a seggem. Pontosan 19,3 fok van a házban.
És most megyek a gyerekekért az óvodába, mert már megint hazavágják őket ebéd után.

Egyébként a Pé tegnap este bebizonyította nekem, hogy a mentazöld az lánykori nevén nem türkiz, bár esküdni mertem volna. Színkód alapján csinált nekem Photoshopban egymás mellé egy ilyen, meg egy olyan színű négyzetet, és tényleg más a két szín, bár én az ilyen apró, nüansznyi különbségeket nem észlelem, én simán összepárosítom a piros zoknit a lilával, tessék, pár. Szóval most már tudjuk, hogy nem türkiz, de nem is menta. Akkor milyen szín lehet ez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése