2013. július 31., szerda

Nyár

6 megjegyzés:

  1. o-o-óóóó szét kell szednem, ma van a napja :-D

    VálaszTörlés
  2. jééé, sosem láttam még félbevágottan eltett kovászos uborkát! Meg hogy fokhagyma van benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs ám félbevágva, csak be van metszve két oldalról, hogy jobban átjárja a lé. Ez egy kipróbált recept, én ugyan még sosem csináltam, de Etáéknál ezt ettük, és isteni volt, kemény, üveges, zamatos, hmmm. Szóval elkértem a receptet. Remélem, a körmöspálcási Nap is tud olyat, mint a bakonyi.

      Törlés
  3. birom a kompoziciot.:DD nem csak am odavagod az uveget, hanem van szikla is meg toboz is. kompozicio igeny scrapbookbol jott?

    mas: nu de tenyleg akar maga latni minket? az van, hogy csutortokon szaguldunk le a 4-es megfelelo szakaszan. Igaz ferj meg nem tudja, de egy kavera beugorhatunk, ha nem zavarunk. Igerem csak a Game of Thrones-rol akarok majd beszelgetni, abbol meg ugye fel van sziva a szokincsed.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az úgy volt, hogy a kövek, a toboz, de még a koviubi receptje is a csodás bakonyi üdülésünkről jött, úgyhogy gondoltam, összepasszítom. Meg pont ott voltak, ahová kiejtettem a kezemből az üveget :D.
      A többit megbeszéljük priviben :).

      Törlés