2014. február 6., csütörtök

A fogyókúrám állásával kapcsolatban

Most az van, hogy ismét kényelmes, egész napos viselésre alkalmas az a farmerom (38-as méret), amit tavaly le kellett cserélni, mert a fenti tulajdonságát sajnos elveszítette.
A módszerem még mindig a nem igazán evés. Szeretnék szólni, hogy az oldalas is hizlal, meg a töpörtyűkrém is, mert teli van zsírral, hiába színpaleó, úgyhogy Szendi Gábor tőlem nyugodtan bekaphatja, meg Norbi is a szénhidrátcsökkentett süteményeivel, mert annyira azért csak nem sikerült lecsökkentenie azt a szénhidrátot. Igen, a Norbi süti mellett se mozdult a súlyom egy dekát se, éhesnek meg ugyanúgy éhes voltam, mint most, csak akkor zokon vettem, mert nem az volt a koncepció, hogy éhezem, most meg az. De már nem zavar.
Legfőképpen azért nem zavar, mert heti másfél kilót veszítek a súlyomból.
Ja, és még járok falbélosra is, amit ha egy filmben látnék, elborzadva kiáltanám, hogy megérett a világ a pusztulásra, mert csak áll az ember, és a gép rázatja lefelé a háját. A valóságban azonban az van, hogy szerintem receptre kéne mindenkinek felírni a testtudatosság-növelés érdekében, ugyanis itt világosan érzi az ember, hogy mennyire máshol hat a dolog, ha egy kicsit előre dől, vagy behúzza a fenekét, vagy behajlítja a térdét. Enélkül nem is lenne szabad elkezdeni tornázni. Valamint a flabélosra szánt tíz perc az valóban tíz perc, mert nem kell átöltözni, meg megvárni, hogy elkezdődjön az óra, meg lezuhanyozni, meg új sminket dobni, meg ilyenek, csak leveszi az ember a cipőjét és felugrik a gépre, időnként pózt vált, majd hazamegy. Mondjuk előbb visszaveszi a cipőjét.

3 megjegyzés:

  1. és a továbblépőknek üzenem, hogy izomláz ellen is nagyon jó: át tudja mozgatni azt, amit kézzel lehetetlen

    a nem evéssel azért óvatosan, nehogy az legyen, hogy eléred az ideális súlyt, enni kezdesz kicsit rendesebben, aztán mehet megint a szekrény mélyére az a gatya. Szóval inkább kicsit több kaja és több mozgás (és befogtam, mert én könnyen osztom az észt...)

    VálaszTörlés
  2. Ja, hát valamennyit azért eszem, csak mondjuk feleannyit, és fele olyan kalóriadúsat, mint eddig. Szeretem én magamat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök-tök ügyes vagy, és de jóóóó, nagyon át bírom érezni azt, amikor újra fel lehet venni a 38-ast, és még nem is vág be sehol, óóóh. :) úgyhogy gratula! :) én még nem léptem a tettek mezejére, most még elmegyek Almádiba egy több naposra (félpanzióval, basszus), aztán újra visszatérek a kcal és a torna rögös mezejére. Alig várom. De már unom a leggingst.

      Törlés