2014. február 23., vasárnap

És a legújabb játékom

Nos, hát csuda egy hétvégénk volt, elzarándokoltunk az esztergomi scrapperparadicsomba, a Krokiba. Ez egy szuper scrapbook klub volt, és nagyon kíváncsi voltam, mert én még soha nem voltam olyan helyen, ahol meg lehet nézni, meg lehet fogni az ilyen scrapbook-os cuccokat, mindig csak webshop-ból vásárolok. Jó, tök sok cuccom van már, igen profik, és eléggé el tudom képzelni, hogy mi hogy néz ki, de akkor is, ilyen mennyiségben én még soha. Szóval mint amikor egy filmrajongó elmehet egy forgatásra, olyan ez.


És mivel Kroki amúgy a Sizzix hivatalos magyarországi márkaképviselete, a délutáni program az volt, hogy mindenki vághatott a vágógépekkel, és minden felbontott vágósablont lehetett használni, és Kroki Mariann egy csomó papírt is adott, szóval ez meg már olyan, mint amikor a Trónok harca rajongó elmehet a Trónok harca forgatásra, és be is állhat, mondjuk a Jaime Lannister csajának fegyverhordozójának a szerepébe, vagy valami.
Na de tovább is van, mert hogy én oda úgy mentem, hogy veszek is egy ilyen vágógépet, mert valamirevaló scrapper nem lehet meg vágógép nélkül, úgyhogy mostantól az enyém egy csoda Sizzix masina, itt lakik a scrapbookos kincses komódomon. Imádom.

És akkor egy fotó a klubról, körülöttem a sok scrapbook papír, előttem a Sizzix-em, mellettem meg büszkeségünk, Erika barátnőm. Ja, a képen én vagyok az, aki sötétkék fölsőben áll.

                                        (A fotót a klub vezetője, Hámos Bea készítette)

Ez nem reklámpost. Ez egy lelkesedős post.


8 megjegyzés:

  1. egészen pontosan olyan, mintha elmennél a forgatásra, és azt csinálnál a legeslegkedvencebb színészeddel, amit akarsz:)))

    VálaszTörlés
  2. te Esztergom közelében laksz? esetleg éppen ott? micsoda meglepetés!

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nem, a fél országot átutaztam az ügy érdekében, de megérte!

    VálaszTörlés
  4. Na jó, de te csak mellékesen jöttél, nem csak ezért, úgy nem is ér :D

    VálaszTörlés