2014. február 16., vasárnap

Újra a kertben.

Nos a kerti szezont a magam részéről a mai nappal megnyitom. Egész nap kint voltunk, sütött a nap, rendbe tettem a kis virágoskertemet. Ami nagyjából úgy nézett ki, hogy kikapáltam az összefüggő gazréteget, kihúzogattam a gyökereket, és közben nagyon vigyáztam, hogy el ne vágjam a lépten-nyomon előbújó hagymás növényeket. Ha ezek mind kinyílnak, itt virágtenger lesz! A krókusz meg már ki is nyílt.
És ezen kívül még kitépkedtem olyan fél kilométer menta gyökeret. Érdekes, két éve azon izgultam, hogy a csoffadt, aldis mentatő legalább a gyerek szülinapjáig túléljen, hogy tudjunk mojitot csinálni belőle. Aztán kiültettem, most meg úgy elfoglalta a területet, hogy mindent kiszorított. Enyhén invazív fajta, de nem baj, mert ebből lesz a mentaszörp (ami a téli mojito alapanyaga, cukorszirup, menta és citrom, három az egyben).
És rügyeznek a rózsák is. Csak szólok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése