2014. március 12., szerda

További fogyókúrás poszt

Velem meg az van, hogy amióta elveszítettem a hájamat, legalább is a nagy részét, azóta folyamatosan fázom. Még mindig télikabátban meg csizmában járok például, na jó, kis szoknyához, és nem érzem túlzásnak.
Meg még az is furcsa, (bár ha jobban belegondolok, a szigetelés nélküli lét és a fázás közötti összefüggésben nincs semmi furcsa), hogy a kutya se veszi észre, hogy fogytam hét kilót. Amikor mondom, hogy fogyókúrázom és kopog a szemem az éhségtől, mindig megkérdezik, hogy "na és fogytál"? Á, nem bazmeg, csak lötyögnek rajtam az egy számmal kisebb ruhák. De nem kell észrevenni, meg megdicsérni, meg hangot adni neki, hogy a derekam mint a darázsé, olyan lett, á, szarni bele. 
Bár alighanem erre meg az lehet a magyarázat, mármint hogy nem vesznek észre 7 kiló mínuszt, hogy félkövér koromban is nagyon ügyesen és csinosan tudtam rejtegetni, ami nem odavaló, muffin topot, detektívsegget*, miegymást. Szerencsére tokám még nem volt. 
Mondtam én, hogy nagyon optimista lelkialkatú vagyok.
Na, még fogyókúrázok egy kicsit, mert tök jól megy, aztán abbahagyom.   

* a detektívsegg az, amikor akkora a segged, hogy úgy érzed, követ valaki. 

7 megjegyzés:

  1. Ez sajnos így van, mikor én fogytam 8 kilót, azt se vette észre igazából senki, csak akinek az arcába toltam büszkélkedve. És mikor mondtam, hogy mennyi, mindenki meg volt döbbenve, hogy na azt nem gondolták volna.
    Vigasztaljon azonban, hogy engem annyira felhergeltél a múltkori fogyókúrás posztoddal, hogy azóta én is újfent turbó fokozatra kapcsoltam, és acélosan nyomom a tornát meg a nemevést. Per most pl. kurva éhes vagyok(pardon, a fogyókúra előhozza belőlem az állatot), mindjárt megyek is inkább aludni.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon fáztam a fogyásom után, vagyis most egész télen. Előtte ez nem volt jellemző. Nálam egyébként pont fordítva van, mint nálad, mert mindenki, akivel találkoztam, hosszú percekig ecsetelte, hogy mennyire lefogytam... Egy idő után idegesített, mert mindenkinek el kellett mondani, hogy hogy csináltam.
    És gratula neked!

    VálaszTörlés
  3. A háj bizony szigetel, tudják ezt a fókák is. Én is csak soványan vagyok fázós.

    VálaszTörlés
  4. detektívsegg!!! :D köszi!
    jaja, én is mindig azzal vigasztalom magam, hogy fel tudok úgy öltözni, mint aki csak négy kilót hízott, pedig nyolcat. simán megérte a hétezerötöt az alakformáló leggings, ami alapjáraton úgy néz ki, mintha egy négy éves kislányra lenne jó.
    mondjuk vége a jó időknek, mert jön a nyár, és még hátra van öt kilóm, pammparamm. (Zenóbia)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, az azt jelenti, hogy fogytál már hármat! Ugyebár.

      Törlés