2014. október 17., péntek

Csak engem zavarnak a vécépapírgurigából készült tárgyak?

Szóval.
Amikor az oviban  vécépapír gurigát kérnek be, vagy valaki felajánl valakinek egy rahedlivel, akkor mégis, mire gondolnak? Mi az a szituáció, amiben valaki konstatálja, hogy némá, kifogyott a vécépapír, akkor én ezt most megfogom és kicserélem. És milyen volt akkor a keze éppen?

Emellett szeretek nem gondolni arra sem, hogy milyen lehet a higiénia szintje egy bőrkesztyűben belül, amit ugye soha az életben nem mos ki az ember, viszont mindig beledugja a BKV-s, pénzes, akármis kezét. Blöá.

4 megjegyzés:

  1. Az utóbbiba még soha nem gondoltam bele, valószínűleg tényleg blöá. :-D

    A guriga tárgyak viszont nálunk nagyon menők itthon, gyakran csinálunk a lányokkal, és én meg voltam lepődve rajta, mikor a barátnőim úgy néztek rám, mikor egyszer megemlítettem, hogy szoktunk ilyeneket csinálni a gyerekekkel, mintha azt mondanám, hogy fekáliában fürdetem őket. Szerintem azért nem puszta kézzel törli ki senki, és nem is magával a gurigával. :-P Bemegyek a wc-be, teszem amit tennem kell :-D, leszedem az utolsó adag papírt a gurigáról, anélkül, hogy magához a gurigához hozzáérnék, konstatálom, hogy némá, ittavégefusselvéle, KEZET MOSOK, és kiviszem tiszta kézzel a gurigát, amiről az imént szedtem le a tiszta papírt. Több kosz kerül egy tömegközlekedő gyerek kezére a buszon, mint ebben a projektben.
    Tudom, a wc-ben szállnak a bacik szanaszéjjel, és mi van, ha véletlenül a végtermék mikroszkópikus elemei rákerülnek a gurigára, de ennyire nem tudok aggodalmas lenni.
    Remélem ilyen mélységben szeretted volna kielemezni a problémát. :-D A megoldás pedig, konyhai papírtörlő guriga. Nem ugyanaz a méret, de az elviekben higiénikusabb. Gyakorlatban nem biztos... *ördögi mosoly* :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én készséggel elhiszem, hogy én aggodalmaskodom túl a dolgot. De ha valaki a kezembe akar nyomni egy ilyet, nem tehetek róla, másra se tudok gondolni, mint hogy vajon megmosta-e csere előtt a kezét? És általában arra jutok, hogy nem lehetünk benne egészen biztosak. Rólad simán elhiszem, hogy megmosod :D

      Törlés
    2. Megtisztelő. :-D Tényleg nem a legbizalomgerjesztőbb alapanyag, de ellenállhatatlanul könnyű sikerrel kecsegtet, annyi mindent lehet csinálni belőle. :-)

      Törlés
  2. Kizárólag háztartásitörlőkendőgurigás tárgyakat gyártanak az oviban. Mert pont olyanok az ónénik mint te. Én meg nagyon örültem amikor elmondták, mert magamtól sosem gondoltam volna erre... :-D

    VálaszTörlés