2015. január 27., kedd

Schindlernek igaza volt, minden a prezentáción múlik

Én tényleg soha életemben semmit nem tettem azért, hogy növeljem a drága olvasóim számát, és továbbra sem áll szándékomban, sőt, inkább titkoltam, hogy van ez a blogom. De azért az a tény, hogy a legutóbbi cikkem a díványon jelenleg több mint 500 megosztásnál tart, az azért odabaszott. Hogy így is lehet.

Update: Bocs, a végeredmény inkább olyan 3900 körül van. Megosztás, nem olvasás.

Update2: na jól van, akkor még mindig nem közlök végeredményt, mert most 5600 körül járunk. Kemény.

Update 3: szépen haladunk, 7000. Hm.
Hát, most már csak azért is követem. 8100

9000

Na jó, 12 ezernél leállok, mert már én is unom,ugyanis ezt már nem igazán tudom felfogni, hogy 12 ezer ember tartotta fontosnak, hogy más is elolvassa a cikkemet. Ez kb. olyan, mint amikor az embernek van 4,35 milliárd forint adótartozása, már nem is izgatja magát rajta, csak röhög.

És az meg milyen menő már, hogy Vekerdy Tamás is megosztotta a cikkemet?

15000 lett a vége.

4 megjegyzés: