2015. május 6., szerda

Emlékeztek még a triplán szopó iskolai versenyre? Lehet fokozni

Tudjátok, amikor estéken át origamiztam Borcsi teremtéses képéhez a tevét meg a pingvint, mert nagy mellénnyel bejelentkezett egy országos levelezőversenyre Biblia illusztráció témában. Aztán meg csak pislogtam, hogy ezt hogy is kéne megoldani.
Na, hát volt még két további forduló, megcsináltam azokat is mindet, ügyesen, egyedül.

Nos, Borcsi bejutott velük az országos döntőbe :D :D :D. Úgyhogy hamarosan, a változatosság kedvéért Borcsi fog Bibliát illusztrálni. Szerencsére a döntőben rajzolni kell, nem pedig mondjuk terrakotta hadsereget gyurmázni, vagy ilyesmi.

3 megjegyzés:

  1. Nem lesz gaz Borcsi mutatvanya? O is tud alkotni?
    Azert van abban valami megkapo, h bibliaillusztralasban csal valaki (en rengeteg kezugyesseget igenylo hazifeladat csinaltam neg a gyereknek, de azok kotelezok voltak es nem dijakat nyert vele, csak ugyetlen viszont okos, az elmeletet tudta).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nekem is jól fog esni az elismerés :D.
      Szóval igen, ez egy létező erkölcsi probléma, Soha nem gondoltam volna, hogy egy ujjal is belenyúlok Borcsi iskolai dolgaiba, pont addig a percig, amíg olyan feladatot nem kaptak, amit gyakorlatilag egy másodikosnak a világon semmi esélye megoldani, és utólag derült ki, hogy így lesz. Megjegyzem, a matekosoknak is voltak olyan feladatok, amit még a laikus szülők se tudtak megoldani, a gimis matektanár apuka is csak nagy nehezen. Másodikos gyerekeknek. Na itt volt az, hogy eldobtam az elveimet, és beálltam alkotni. A döntőben meg rajzolni kell, na azon biztos nem fog lebukni, hogy eddig nem ő dolgozott, mivel az eddigieken semmi rajz nem volt, mivel én nem tudok rajzolni kicsit sem. Amúgy meg menjenek már a picsába a versenyszervezők a feladataikkal, ez a véleményem konkrétan. Ja, és ez egy fizetős verseny, ami szintén utólag derült ki. Nem pénzdíjas, a szervezésért kértek pénzt.

      Törlés