2015. június 4., csütörtök

Mindig ez a lazaság már!

Reggeli készülődés közben a Pé a szeme sarkából rám sandított, és mondta, hogy jó lenne, ha én is felöltöznék már végre, és indulnánk.
Mondtam neki, hogy én már fel vagyok öltözve.
Most tehetek én róla, hogy a pizsamáim pont úgy néznek ki, mint a nyári nadrágok meg a pólók?

Amúgy nyaranta, úgy 30 fok felett tényleg hajlamos vagyok lelazulni, bár amióta egyáltalán nem járok be sehova, és elmarad a sminkelés, sokkal vállalhatóbb a reggeli fejem. Kitaláltam ugyanis a szempillaspirál+szájfény kombót, mint napi smink, és ezt már reggel is képes vagyok magamra kenni.

Hát így.

2 megjegyzés:

  1. Az is egy megoldás. :-))) Én az utóbbi időben úgy hidaltam át a "készen vagy már????" parát, hogy expert lettem autóban sminkelésben. Na persze nem én vezetek. :-D A szempillaspirál az egyetlen kritkus pont, de már tudom, hogy hol van dugó, azt ott kell előkapni. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De rendes vagy, gyerekszéthordáshoz is sminkelsz :D
      Nekünk ahhoz túl rövid az út otthontól az iskoláig, kb. 3 perc alatt bent is vagyunk, dugó meg sehol. Ó, szép vidék :D.

      Törlés