2016. március 14., hétfő

Az éledő kiskertemről a költözés kapcsán

Egyébként nekem tényleg rejtély, hogy ilyen időben, amikor az első verőfényes tavaszi nap van, ami mindenkit kicsalogat a szabadba, szóval mit csinálnak azok, akiknek nincs kertjük? Fölöltöznek szépen, és elmennek valahová, emberek közé?
Mert én meg bakancsot húzok, és még így is el tudok molyolni fél napot a kertben, hogy nem vethetek, ugye. Viszont megmetszettem mindenfélét, meg levágtam a tavalyi nádat, amitől most úgy néz ki a csuklóm, mint egy lelkileg nagyon beteg tizenévesé, D-vitaminban viszont gazdag vagyok.
És még kitettem a muskátlikat is, amúgy meg hajtanak a rózsák és a fűzfák, mind.
De hogy fogok én vegetációs időben, június közepén, virágzó levendulákat átültetni? Meg futórózsát? Meg állót és minit, meg trombitafolyondárt, ilyesmit? Egyáltalán, hogy megy ez? Akinek kertje van, az nem költözik?

2 megjegyzés:

  1. Na, nekem meg ez a misztikus. :-D Én egy kertészeti analfabéta vagyok, de egyébként én se mindig emberek közé megyek, ha kisüt a nap, (bár az is jellemző) hanem van, hogy én is a természetbe, erdőbe, meg a társasház kertjébe, ahol azonban semmit nem csinálok a kerttel magával, hanem a gyerekimet lököm a hintán, meg "focizunk" - 3 csajjal, nagyon kemény meccsek vannak, képzelheted. :-D De egy árva növényhez se érek hozzá, mert fogalmam sincs, mit kéne és hogy. Van a házban egy néni, aki rózsákat nevel, a családos szomszédaink pedig paprikát és paradicsomot szoktak a kert egy sarkában, de amúgy más se törődik a kerttel, a másik apuka bevállalta, hogy mindig lenyírják a füvet (értsd, ha már derékig ér) ha cserébe nekik sose kell takarítani a lépcsőházat, és ez számunkra simán egy win-win szituáció, mert még a fűnyíróhoz se nagyon konyítunk. :-P Puhány urbánus népek vagyunk sajnos. De amúgy imádom, mikor megérkezik a tavasz. Csak más okokból, mint te. :-)

    VálaszTörlés
  2. Hujuj! Ezerszer inkább ások, minthogy felmosót fogjak a kezembe. Nálunk még arra is a Konszi figyelmeztet, hogy kifogyott a tisztítószer, vagy elkopott a felmosó, annyira nem megyek az ilyesmi közelébe sem. Na jó, mosogatni szoktam :D

    VálaszTörlés