2016. augusztus 16., kedd

Örömünnep van ma

Valójában ma értettem meg, hogy aki ért hozzá, az miért tartja oltári nagy fasságnak a digitális bennszülött kifejezést.

Ma, hosszú hónapok után megjavult a tabletem (nem magától). És én úgy, de úgy örülök, hogy végre megint tudok olvasni.
Tudom, tudom, vannak ezek az izé... papírkönyvek*. Aham, amiért el kell menni a könyvesboltba vagy a könyvtárba, esetleg ki kell fizetni, meg megfelelő világítást kell csinálni, hogy lehessen őket olvasni, meg hajgumit dugni a megfelelő oldalhoz (most mi van, ez van kéznél az ágyban, ahol olvasni szoktam. Kotont csak nem dughatok oda), hogy tudjam, hol tartottam, meg ilyenek.

Most meg csak letöltöm, és már olvashatom is, amit csak szeretnék, van háttérvilágítás, és az app megjegyzi, hogy hol jártam.

És ehhez, hogy én ragaszkodjam ezekhez a dolgokhoz, rohadtul nem kell Y meg Z generációsnak lenni, hanem rá kell érezni az előnyeire. Mint amikor nem kell odautazni anyádhoz árkon-bokron át, hogy beszélni tudj vele, hanem felhívod telefonon, és tessék. És ehhez nem kellett tárcsás telefonkészülékkel a nappali sarkában születni, anélkül is telefonál ma már mindenki, mert az könnyebb, mint odamenni, hát ennyike.

*nekem egyébként semmi bajom a papírral, én kimondottan imádom a papírt, sőt elárulom, hogy könyvet (albumot) kötni is tudok egy csomóféleképpen, mert az nekem a hobbim. Az albumkötés (vö. scrapbook). Szóval nálam jobban senki nem szereti a papírt, sőt, egyenesen imádom a szép papírokat, egy vagyont költök rájuk. De azt vagy én írom tele, vagy én csinálok belőlük albumot. Amit más írt tele, az jó nekem monitoron is.

10 megjegyzés:

  1. De jó, én is pont így! :) És nem értik. Sokan. (De azért vettem most egy igazi könyvet is :D )

    VálaszTörlés
  2. en nem tudok lámpa nélkül tabletezni, mert zavarja a szemem. es valahogy féltem is a szemem közben. mondjuk, tévénézés közben is. bár azt kevesebbszer, mert gyakorlatilag ne is nézek tévét. asszem, ideje lefekudnom, mennyi hülyeséget zagyvalok már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, itt is világít valami, de tablettel mégsem kell olyan pengén irányított fénynek lenni, mint a könyvhöz,és az könnyebben megoldható. A tévével meg ugyanígy vagyok, értem én.

      Törlés
    2. Hear, hear! Tableten mar en is regota olvasok, de iden tavasszal nagyot javitott az elet minosegemen, amikor kiszurtam az fb-n egy helyi hirdetest, kindle paperwhite volt elado £30-ert. Hihetetlen jo, imadom.

      Törlés
    3. Hear, hear! Tableten mar en is regota olvasok, de iden tavasszal nagyot javitott az elet minosegemen, amikor kiszurtam az fb-n egy helyi hirdetest, kindle paperwhite volt elado £30-ert. Hihetetlen jo, imadom.

      Törlés
  3. "kotont csak nem dughatok oda" :-DDD Köszi, mai első igazán szívből jövő röhögésem. :-DDD Amúgy meg egyetértek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, Borka ügyesen átvészelte a dolgot, és már túl van a nehezén.

      Törlés
  4. (Ja nem is, Borka úgy betépett reggel az altatás előtt kapott nyugatótól, hogy utána fél órán át betegre röhögtük magunkat, annyi hülyeséget hordott össze, de aztán azért elmúlt a vigasság, mégse egy kéjmámor egy mandulaműtét.)

    VálaszTörlés