2016. december 5., hétfő

A 61., 62., 63., és 64 mikuláscsomag idén

Az normális, hogy amikor csokit vásárolok mikulásra, oké, négy gyereknek*, de akkor is, szóval hatezres költséggel a csomag alján csoffadozik valami kis szar, ahelyett, hogy egy minőségi édességektől duzzadó mikuláscsomag lenne a kezükben? Most mehetek megint édességet venni, hogy legalább tessék-lássék teli legyen az a zacskó, basszameg. A fogukat meg majd a radai rosseb fogja összetartani cementkoronával.




* ezt úgy kell érteni, hogy a saját, és a keresztgyerekeimnek. A két iskolai osztálynak már összeraktam, ott öccázé jutott teli csomag mindenkinek. Néha úgy érzem, az igényekkel vannak itt gondok, nem kicsi.

6 megjegyzés:

  1. Ezért nem veszünk soha csomagot. Csak egyenként ún. minőségi édességeket. Bár valóban ezek is épp olyan mértékben nyírják a fogukat, mint a nem minőségiek. :-D Almát, narancsot, külön szoktunk tenni a csokik mellé, diót-mogyorót pedig úgyis kapnak majd az óvodai-iskolai csomagban. (Dalmi idén konkrétan a mogyoróra volt ráindulva. Mert úgy van a dalban, szóval neki mogyorót hozzon a Mikulás!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja persze, én válogattam össze az édességeket, fizettem hatezret, itthon megtöltöttem a csomagokat, és lám, félig se voltak.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés