2011. május 25., szerda

Kezdődik

Csak szeretnék szólni, mert alapjában én egy jószívű, segítőkész ember vagyok, hogy a piac teli van itthon termett, mézédes eperrel és cseresznyével, itt Sopronban átlag nyolcszázért per kiló. Úgyhogy aki eddig nem ment ki a piacra, mert nem mert általánosítani az alapján, amit a hipermarketben látott, annak én most mondom: szezon van. És ez lesz most vagy fél évig, na jó, nem eper, hanem más, málnák és barackok meg áfonyák, és amit el tudtok képzelni, na meg a gombák, de roskadásig, hurrá, hurrá!
Tényleg, a paleósoknak kötelező húst is enni, vagy szabad egész nap csak gyümölcsön és zöldségen lenni? Meg persze gombán.

És most hátra dőlök, kézbe veszem a kávémat, és a nap fénypontjaként* elolvasom a Trónok harca hogyvoltot, fanság van. 

*az esti House, a Született feleségek, és az eddig elfogyasztott egy kiló eper és cseresznye ellenére lesz ez a nap fénypontja emberi számítás szerint, úgyhogy klikkoljatok ti is.

2 megjegyzés:

  1. Navégrehogy! Épp most akartam írni egy reklamációs e-mailt a blogszerzőnek, hogy jó lenne csinálni valamit, mert az előző helyre ötből négyszer nem lehet belépni. Ami ugye nem állapot. Aztán tettem még egy utolsó kísérletet, s lőn...! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát bizony! Akartam szólni, hogy költözés van (megfogadtam a tanácsodat), csak tudod, a lustaság nagy úr :).

    VálaszTörlés