2011. június 14., kedd

Post, amely legfeljebb egy másik Trónok harca rajongónak érdekes

Gondoltátok volna-e, hogy Robb Stark ilyen cseles csávó? És elfogta Jaime-t, a Királyölőt, húöcsém! Na, így már nem is aggódom annyira, amiért a köcsög kis Joffrey lefejeztette Ser Eddardot - bár a zsíros haja ellenére azért elnézegettem volna őt még egy pár évadon át - mert mégiscsak jó kezekben hagyja Derest.
No de mit szóltok ahhoz, hogy Drogo haldoklik? Kemény kis csaj lett ez a Daeneris, én tizennégy évesen még a rúzst is a fülemre kentem, nem valószínű, hogy szembe mertem volna szállni egy horda ágaskodó (...) dothraki csődörrel az uram életéért, de hát mindenkinek más a sorsa, meg a képességei. A nagybácsi meg a Falon, eh.
Aryáról meg valahogy elhiszem, hogy majdcsak kitalál valamit.
És most megyek, és elolvasom a Hogyvoltot, ha kész van már.
Egyre inkább úgy érzem, hogy nem sok az a részenkénti ötszáz forint fajlagos költség ezért a sorozatért, ennyi jut ugyanis egy-egy epizódra a havi HBO előfizetésből, más filmet ugyanis azóta sem sikerült megnéznem. Valahogy nem vagyok az a tévézős típus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése