2012. március 21., szerda

A Nagyi tésztájával kapcsolatban

...pedig azt szeretném mondani, (konkrétan arról, hogy kivonnak az áruházakból, és megsemmisítenek 22 és fél ezer kilogramm száraztésztát azért, mert nincs rajta a csomagoláson a gyártó címe, illetve négy tojás helyett csak egy van benne), hogy legyen már arányérzékünk! Hát nem mondta az anyukátok, hogy nem dobunk ki ételt?
Készséggel belátom, hogy nagyon fontos az élelmiszerbiztonság, nehogy itten nemzeteket mérgezzünk meg egytojásos tésztával prionos hússal, valamint a szabályokat be kell tartani, azért vannak. De szerintem azok az afrikai gyerekek, akik olyan gyengék az éhezéstől, hogy egy szúnyogcsípésbe is belehalnak, és bele is halnak, három másodpercenként egy gyerek, szóval szerintem ők nem sértődnének meg, ha megkapnák a mi "selejtünket", az egytojásos tésztát. Jelzem, én már rég durumtésztát használok, mert az nem fő szét, úgyhogy nekem ugyan nem hiányozna belőle a tojás egyáltalán, és gondolom, így lennének vele az afrikai éhező gyerekek is. De szerintem ha Borsodba vinnék, ott se maradna sokáig az út szélén az egytojásos tészta, hamar hazahordanák az ottani nyomorgók, oszt' a kutyát se érdekelné a gyártó címe.

2 megjegyzés:

  1. Okosat írtál.

    De ne hidd, hogy megsemmisítik. Valakinek nagyon kellett az a tészta, ill. az összeg, amit majd a máshonnani eladásból bezsebel.

    VálaszTörlés