2013. június 17., hétfő

Mondtam

hogy jók lettek.


9 megjegyzés:

  1. milyen átszellemült arcot vágsz :)

    Tényleg nagyon jó lett!!! Szépek vagytok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én mindig ilyen szép és átszellemült vagyok :D. Kivéve amikor a gyerekeimnek rikácsolok, hogy vegyék már a cipőjüket :).

      Törlés
    2. Csak akkor kell rikácsolnod? Boldog ember vagy!

      Törlés
    3. Nem egészen, csak nem akartam egy hosszú és unalmas listába kezdeni, aminek a végére mindenki megutálna, mert alapvetően én egy szép és kedvesen átszellemült nő vagyok :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igazából csak 28-án készülnek el, ez csak egy kis előzetes volt, ennyit kaptam én is, de majd lesz.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Hajaj! Sokkol is eléggé, hogy el ne b.sszam valahogy a jó képeket :D

      Törlés