2014. január 8., szerda

Mostanság ezek vannak

Ákos szamuráj akar lenni. Nem csak farsangkor, hanem úgy általában, életvitelszerűen.
A minap rátekertem a hasára egy bambusz tányéralátétet, hogy majd ebből fogjuk kiszabni a mellvértjét, mert a szamurájok mellvértje ugyebár bambuszból van.
Ákos: (elgondolkodva) - Apa! Annak a szamurájnak a könyvben miért nem bambuszból van a mellvértje?
Pé: - Szerintem abból van, csak nem látszik a ruha alatt.
Ákos: - Aham... Ó, és még valami! Én is az akarok lenni!

Egyébként határozottan megnagyfiúsodott, kapott pl. egy rendes sapkát, ami csak úgy a fején marad, és nem áll alatt kötős. Ebben olyan szép a kis feje, hogy azóta szégyellem magam, hogy az áll alatt kötős sapkával égettem évekig. Ezen kívül megtanulta kiejteni az összes hangot.
Az úgy volt, hogy bepánikoltam, hogy nem hogy nem javul a beszéde, hanem inkább rögzülnek a helytelenül kiejtett hangok, úgyhogy ide neki a logopédust. Csakhogy a szakembernek telefonálni kellett volna, azt meg én kórosan utálok, úgyhogy gondoltam, én is meg tudom logopédiázni a gyereket, vagy ha nem boldogulok, majd felhívja a Pé, de hát azt jól meg kell indokolni, úgyhogy inkább nekiálltam megoldani a kérdést. A dolog eredménye az lett, hogy utcahosszat ordítva köszön a 70 éves szomszéd bácsinak: szia Ssssanyi! így demonstrálja, hogy milyen jól megy már neki az s. Meg az összes többi is megy, de a szia sanyizás miatt nem mertük vele személyneveken gyakoroltatni. Úgyhogy most az r hang kivételével csodásan ügyesen ejt mindent az Ákos, illetve az r is megvan, de a francia, a garatnál pörgetett, nem pedig a Közép-európai, a szájpadlásos megoldás. De az is csak mutatóba.
Ezen kívül ugye egyedül fürdik (na jó, a Borcsival, de csak kényelemből, mert majdnem szétválasztottuk őket, amikor észrevettük, hogy kifejezetten érdeklődnek egymás nemi szervei iránt. Végül győzött a lustaság, a franc fogja kétszer elkezdeni a kádba könyörgést), és fürdés végén mindig csinál nekünk "japán ajándékot", ami azt jelenti, hogy elpakol. Leereszti a vizet, helyére teszi a dolgokat, felakasztja a törölközőt. Rendes gyerek nagyon, már várom, mikor kap gyomorfekélyt.
Ez a rejtett testrészek iránti érdeklődés meg... hát egyelőre nem nagyon tudom, hogy kezeljem. A minap ugyan megkérdezték, hogy mi az a szex, de nem mertem nekik elmondani, hogy miben különbözik a mindennapi öleléstől, mert kicsit tartok tőle, hogy mivel eléggé bizalmas barátságban vannak, végül egymáson találják kipróbálni, puszta kisgyermeki érdeklődésből, az meg kinek kell.

5 megjegyzés:

  1. Ákos egy cukor nagyfiú! (Jajjittenem, mikor még négykézláb mászott hozzám a nyakláncomért - szipogta dédike, akinek ez az utolsó élő emlékképe Ákosról. :-D )
    Én egyébként úgy tudom a gyerekeimtől, hogy a szex az az ölelés ÉS szájrapuszi együtt, ők ezt hallották az óvodában, én meg jóváhagytam, hogy pontosan. Ezt még akár egymáson is kipróbálhatják, ez még nem számít incesztusnak jobb körökben sem. :-)

    VálaszTörlés
  2. Hihi, pont előkerültek azok a fotók, haj, de elmerengtem rajta (azóta vállig ér a hajam :D)
    Szóval az ilyesmi lánytesók között nem veszélyes, de összenőtt fiú-lány párosnál eléggé. Úgyhogy egyelőre kamuzok, aztán csak kijönnek egyszer a mesevilágból, és akkor jöhetnek a tények.

    VálaszTörlés
  3. Az enyém is vállig ér most. :-D Mindkettőnknek az volt a rövidhajas korszaka. :-)

    VálaszTörlés
  4. Én 8 éves koromig fürödtem fél évente egyszer együtt a mamámmal. A másik nem meztelenül 3 éves koromtól érdekelt, igaz, főleg felnőtt nő iránt! Szexről 10 éves koromban hallottam először, de intenzív vonzódás már 8 éves koromtól volt. Szerintem testvérek közt nem tud előállni olyan szitu, ami miatt külsőleg kell szétválasztani egymást. Az magától megtörténik szerintem, mikor már "sok" nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel vitatkoznék, ugyanis ők MINDENT eljátszanak, amit látnak, hallanak. Úgyhogy amint elmagyaráznám nekik, hogy mi az a szex, tutira lemodelleznék, mondjuk úgy, hogy Ákos a pelikán apu, Borcsi meg a pelikán anyu, de utólag az ugye már mindegy.

      Törlés