2014. március 1., szombat

Profisodunk, profisodunk???

Kedves Feleim, ma megkaptam az első fizetős megrendelést egy scrapbook elkészítésére, esküvői ajándék lesz a menyasszonynak a testvérétől. 
Bár ha jobban belegondolok, inkább az első olyan pénzes megrendelés ez, amit el is fogadok, mert az ezelőttieket passzoltam, ááá, nem vagyok én olyan jó még. Mondjuk egy pillanatra most is felmerült, hogy miért nem a kedves megrendelő készíti el a testvére ajándékát, végül is rajztanár, meg van áldva vizuálisan, biztos gyorsan belejönne. De aztán rájöttem, hogy nézd már, ha egy rajztanárnak tetszenek az albumaim, és rendelést ad, hát, akkor biztos nagyon ügyes vagyok.Csak nehéz így gondolni az embernek a játékára. A legózásért se adnak pénzt sosem, meg a fogócskáért sem.
Szóval izgi. És még jókor is jön, mert addigra pont megszűnik az egyik munkám, és felszabadul egy csomó időm. Alighanem ennek így köllött lennie. 
Majd biztos megmutatom, ha készen lesz. Május végén gyertek vissza megnézni.  

A fogyókúrám meg úgy áll, hogy mínusz 6 kilogramm.


2 megjegyzés:

  1. Nem egészen a poszt fő témájába vágva: mínusz 6 kg??? Hörr-hörr, azonnal ide a módszert - vagy inkább az eredményt. :-D

    VálaszTörlés