2014. április 4., péntek

A fogyókúrámmal kapcsolatban

A fogyókúrámmal kapcsolatban meg az van, hogy kissé visszavettem most a tempóból, mert az első lendületben először belefogytam a két évvel ezelőtti, 38-as méretű ruháimba, majd további egy hét után villámgyorsan ki is fogytam belőlük, pillanatnyilag pedig a 15 évvel ezelőtti Mustang farim van rajtam, amiben a főiskolán jártam még. Úgyhogy jelenleg nem áll rendelkezésre több motivációs ruhadarab, bár ami azt illeti, másmilyen sem, nincs egy rongyom, amit felvegyek. 
Egyébként roppant szomorú vagyok, mert egyik reggel felvettem a kedvenc szitakötős blúzomat, és úgy állt rajtam, mint tehénen a gatya, úgyhogy kénytelen voltam átöltözni, és csak este felé esett le, hogy helyette a másik, a 10 évvel ezelőtti szitakötős felsőmet sikerült felvennem, ez biztos egy ilyen szitakötős nap volt, de most milyen napjai legyenek egy sárkányrajongónak a Trónok harca aktuális szériája előtt pár nappal, és most gondolkozzunk egy kicsit angolul a szitakötőkről, naugye. 
Úgyhogy további motivációs ruhadarabokért kénytelen leszek ellátogatni a Promodba, ez a jövő hét végén történik majd meg, és közben tegyük fel a kérdést nyugodtan, hogy én most akkor panaszkodom-e, vagy dicsekszem?

6 megjegyzés:

  1. szerintem dicsekszel - és minden okod meg is van rá :D ez lehet a gond a fogyókúrámmal, hogy nincs szitakötős blúzom, se újabb, se régebbi :(

    VálaszTörlés
  2. szerintem sírni csak P. fog, amikor meglátja a számlát

    VálaszTörlés
  3. Idéznék a blogomból egy bekezdésnyit: "Kalibnak köszönhetően (a petrezselyemsziget blogtulajdonosa) van egy gépem, ami megbirkózik a csicseriborsóval! És megőröli azt anélkül, hogy leégne a motorja! nem kis szó ám ez manapság! Köszönöm!" - és köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Én ezt a receptet próbáltam követni:

    http://www.nosalty.hu/recept/falafel-eredeti-arab

    most, hogy elolvastam, kiderült, hogy a szódabikát kifelejtettem belőle, petrezselyemből két nagy csokrot daráltam bele, vöröshagymából is két nagy fejet (mert különben túl száraznak bizonyult és nem tudta eléggé finomra pépesíteni a gép)

    Nekem volt itthon minden, amit írt hozzá (szódabika is), de a bors, római kömény és a koriander is egészben - a többségét ledarálta a gép, de ma vettem eleve őröltet ill. egy ún. "7 fűszer keveréket" Ázsia boltban, amiben állítólag pont ezek vannak.

    VálaszTörlés
  5. Ha úgy gondolod, hogy hiányzik valami hozzá és nem tudod beszerezni, szólj nyugodtan, elküldöm postán!

    VálaszTörlés
  6. Á, köszi! Van itt minden hozzá, be is áztatom a csicserit.

    VálaszTörlés