2014. május 8., csütörtök

Az évi egy zokogással kapcsolatban

Szóval annak ellenére, hogy már hét éve anya vagyok, és ez már a negyedik anyák napi ünnepség volt az életemben, nem tudom megszokni, még mindig tök égő vagyok, brühühü. Mármint végigzokogom, mint az egyszeri dédike, ezt is megérhettük, drágáim. És persze akkor zokogok a legjobban, amikor a saját gyerekem szaval, mikor máskor? És mivel az én gyerekem okos, meg érti, hogy miről van szó, hogy ez itten az anyukájáról, az anyukájának szól, nekem mondja a verset, a szemembe nézve, és mit lát? Egy vörös fejű, zokogástól rázkódó vállú, potyogó könnyű anyukát, zsebkendővel az orrán. Igazán felemelő lehet.
Bár ha jobban belegondolok, még mindig jobb ez így, mint azok a kis osztálytársak, akik annyira nem fogták fel 7-8 évesen, hogy mi van, hogy a tanító néninek mondták fel a verset, szigorúan rájuk nézve, az anyjuk meg ült kissé zavartan, csodálkozva. 
De legalább Borcsinak nem kellett imádságos meg istenes verset mondani, ez tényleg nagyon szép, érzékeny és kedves a tanító nénikről. Hogy alighanem sejtik, hogy ez nálam nem ütne be. Bár legalább biztosan nem zokognék. 
Anyám viszont tök jól bírta, nem pityergett, csak a telefonja szólalt meg egy különösen intim pillanatban. 

2 megjegyzés:

  1. Jankának ma volt az oviban, nekem ez volt az első, amin nem bőgtem. Nem tudom, talán mert Janki olyan látványosan szenvedett tőle, hogy szerepelnie kell, hogy inkább sajnáltam, meghatottság helyett. De amúgy én is mindig bőgök, és nem könnyezem diszkréten, hanem épp így, mint te, vörös fej, rázkódó váll. Boriéknál idén összevonták az anyák napját a ballagással, pár hét múlva lesz, na azon elég borítékolható nekem a sírás, mert Bori szeret szerepelni, cukin csinálja, én meg már most tökre kivagyok, hogy kijárta az óvodát, iskolás lesz, brühühü.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) hát bizony megértem, volt már, hogy én se bőgtem, amikor Ákos az egészet végig ásítozta, majd a végén hozzám vágta az ajándékot. De az elsőszülött, az más. Az maga az anyává válás, at átlényegülés, a boldogság. A második meg a jutalomjáték, az örömzene :). A harmadikat nem tudom, de nagyon cuki, ahogy vigyorog mindig :D.

      Törlés