2014. augusztus 10., vasárnap

És lesz majd Balaton is, ahol lazulunk csak

Én: - Hol is van a Kistücsök?
Pé: - Lellén. Ott akarsz enni?
Én: - Hát, az Almáditól messze van, úgyhogy nem. Én most egy hétig bikiniben akarok lenni, nem is viszek ruhát, meg sminkelni se fogok.
Pé: - De egyszer, fogsz sminkelni, kedden (a szülinapom)
Én: - Hú, meg szerdán is, amikor az Eta kiállításmegnyitójára megyünk. Majd fent hagyom a keddit.







Na jó, csak tréfáltam, természetesen az esemény rangjához méltó, szépséges külsővel fogunk megjelenni, teljes létszámmal.

5 megjegyzés:

  1. Igen, azóta utánanézett a Pé.

    VálaszTörlés
  2. Most már csak az évszám érdekelne. De nem kérdezem.
    Csak azért merengek itt, mert nekem másnap lesz a gyertyafújós és bár senki sem kérdezte, de mindig jó hallani, hogy nahát (majdnem) nekem is akkor!
    Eldugultam.
    Szép időt, jó szórakozást a hétre és boldogot holnapra!

    VálaszTörlés