2012. május 6., vasárnap

A gépszíjjal kapcsolatban

Habár meglehetős készségem van a kispolgári életmódra, aminek a nyomvonalát csupa megszokás, napi rutin, és ismert események jelölik ki, van egy olyan érzésem, hogy ez nem elég, de az utóbbi időben robotpilótára kapcsoltam.

A múlt héten, bár beírtam a naptáramba, elfelejtettem az irodában megkérdezni, hogy fölvették-e a Pojit az oviba, mert jelzett ugyan a telefonom, hogy "ovi", csak nem nagyon értettem, hogy ez most hogy jön ide, persze, hogy ovi, minden nap megyünk.

Valamint bébiszittert kerestem a gyerekeimnek arra az időre, amíg anyámmal együtt az ovis anyák napi ünnepségen leszünk. Aztán anyám szólt, hogy nyugodjak meg, a Borcsi felügyelete már meg van oldva, mert ő adja majd a műsort.

Aztán pár hét múlva jön az asztalos beszerelni az új konyhabútort, és én nagyon, nagyon, de tényleg igazán izgulok, hogy - ha már kipakolom a konyhaszekrények tartalmát, nehogy újságpapírba csomagoljam és bedobozoljam puszta megszokásból, hanem elég lesz majd a tizenkét személyesre kihúzott étkezőasztalra hordani. Szóljatok, légyszi, vagy dugjatok el minden újságpapírt, illetve akadályozzatok meg, ha szerzésbe kezdenék.

1 megjegyzés:

  1. Ne csomagolj semmit újságpapírba! Hahóóóóó! Bontsd ki! Olvass csomagolás helyett inkább kommenteket!

    VálaszTörlés