2012. június 15., péntek

A túlérzékenységgel kapcsolatban

Valamire allergiás vagyok, félek, a macska az. Amióta Edgár megérkezett, főleg viszketek. Viszket a szemem, amire beszereztem jó drágán egy tuti szemcseppet. Azóta a szemem nem viszket, hanem csíp.  Ezen kívül viszket még az orrom is, ezért pollenfogó zsírréteget kenek rá. Itthonra jó a gyerek megmaradt seggkenőcse is (leszokott a pelenkáról, gatyába nyilván nem krémezünk, minek), ami nagyon jól működik, csak sajnos fehér. Ezért ha elmegyek itthonról, először is fehértelenítem az orromat, majd szőlőzsírt kenek rá azzal a céllal, hogy beleragadjanak a pollenek, ami persze nyilván hülyeség, mert macskapollen nincs, de még reménykedem, hogy mégsem az Edgár okozza a panaszokat, hanem mondjuk a lándzsás útifű. A szőlőzsír is jól működik pollenfogónak, viszont azóta gyanúsan csillog az orrom. De jobb ötletem most nincs, az arcmaszkhoz még nem elég komoly a helyzet.
Ezen kívül van a torokkaparás, amit Tantum verdével kezelek, erre tegnap mit látok? Ákos odasettenkedett, és majdnem meghúzta az üveget, már éppen csavarta le a tetejét.  És még tüsszögök is, de ez nem panasz, mert tüsszögni szeretek.
Úgyhogy Edgár most kezd kegyvesztetté válni, meg harap és karmol is, úgyhogy Borcsinál is kezd kiesni a pixisből. A gyerekeknek még píárolom az állatot, hogy a miénk, felelősek vagyunk érte, őket se dobtuk ki csak azért, mert ordítottak és toporzékoltak, a macskát is inkább megneveljük, de én már nem szívesen megyek a közelébe. Választott is magának szőranyát helyettem: befészkelt az estike ládájába. Csak sajnos azt meg megöntöztem.
Nem baj, Ákosra még számíthat, bár nem biztos, hogy az neki jó.
Szegény Edgár, az élete egy vesszőfutás.

2 megjegyzés:

  1. Nekem tavaly derült ki, hogy van kutya-macska allergiám, és a VivaNatura Búzafű tablettája orvosolta a helyzetet teljesen. Nincs benne semmi kötőanyag, semmi szintetikus, csak búzafű, összepréselve. Rettenetes íze van, de szerencsére nem szopogatni kell, hanem csak lenyelni, és hatásosabban működik, mint a gyógyszerek. (Legalábbis nálam és a családomnál biztosan, de szerintem nem vagyunk különleges mutánsok, szóval Neked is használhat.) Drogériákban is lehet kapni, de netről is rendelhető.

    B verzió: Szegény Edgár új otthonra kell, hogy találjon. :(

    VálaszTörlés
  2. Á, nem, B verzió nem játszik, Edgár a miénk, és elég nagy az udvar kettőnknek :).
    Kösz a tippet, ki fogom próbálni, ez elég univerzális megoldásnak tűnik, akkor is használhat, ha nem is Edgárra lennék allergiás.

    VálaszTörlés