2013. április 18., csütörtök

A tavasz örömeivel kapcsolatban

Ma csak egy hajszál választott el attól, hogy felvilágosítsam a saját meg a tesóm összes gyerekét szexuálisan. A következő történt. Cuki anyucit/keresztanyucit játszottam, begyűjtöttem az összes kölköt, hogy elvigyem őket fagyizni, aztán meg játszóterezni.
És akkor megérkeztek barátaink, a bodobácsok. Sasszem Kíra (9) kiszúrta, hogy hát ezek bizony basznak. Na jó, nem így, hanem megkérdezte, hogy "Kalibka, nézd, össze vannak ragadva a feneküknél. Miért?" Gondoltam, nem hozom elő a méhecskéket, mert azzal se lennék beljebb, nem a humán kopulációra kérdezett rá ugyanis, hanem a bodobácsokéra. Úgyhogy felvettem a sajtópofát, és simán rávágtam, hogy azért, mert ilyen huzi-voni játékot játszanak, hogy ki az erősebb, ki tudja elhúzni a másikat.
A gyerek simán bevette. Út közben, a játszótérig még számos ilyen játékos kedvű bodobácsot láttunk, és Kíra egyszer sem mulasztotta el közölni, hogy nézd már, ezek is huzi-voniznak.
Népszerű ez a játék így tavasszal, mondtam neki, szintén sajtópofával.
Alighanem ezt teszi az emberrel a politika.

9 megjegyzés:

  1. Épp tegnap hazudtam a gyereknek, hogy lökhárítósak meg vonóhorhosak mint a járművek és az erős így segíti a fáradtat. Egy darabig elég lesz...

    VálaszTörlés
  2. De miért gáz azt mondani, hogy párzanak?

    VálaszTörlés
  3. Ö, mert megkérdezik, hogy mi az. És akkor azt mondom, hogy kis bodobácsokat csinálnak. És akkor néznek rám nagy kerek szemekkel, amire belőlem meg kijön az egész sztori, és ezt még nem futtattam végig magamban teljesen, de úgy érzem, hogy egy három és félévesnek, egy öt, hat és kilencévesnek még korai. Nagyon tudnak ám ezek kérdezni: mijüknél fogva ragadtak össze? Hmmm, kuki-punci. Nu. És ti is így szoktátok apával, hogy kuki-punci? Hát izé, jobb híján. És úgy lettünk mi is, hogy apa meg te összeragadtatok kuki-puncinál? ...Áááá, nem akarom én ezt még :D.

    VálaszTörlés
  4. :) Köszi a választ! - nálunk nem voltak kíváncsiak a folytatásra 2-3-4-5-stb évesen sem, vagyis eszükbe sem jutott összekapcsolni a bodobácsot, lepkét, de még a kutyát-macskát sem az emberrel - pedig azt is tudták rég, hogy petesejt, ondósejt, méh, kisbaba a hasban, gyerekhez kell anyuka+apuka (ffi+nő), hol bújik ki, ölelkezni kell ahhoz, hogy legyen, stb. - és még így sem érdeklődtek soha a konkrét felnőtt technikákról (most 10 és 11,5 évesek), egyszerűen fel sem merült bennük, aztán egyszer már én hoztam szóba (nem alap nélkül, persze, hanem a fiam morgott, hogy minek áll fel reggel a fütyije, kényelmetlen) - és még akkor sem érdekelte őket. Sőt, valahogy úgy látom, a kelleténél is kevésbé érdekli őket (a kelletét például úgy értem, hogy intim higiénia, idegenekkel való nem ismerkedés egyik miértje, stb.). Elméletben azt hiszem nagyon sok mindent tudnak, mert sok mindenről beszéltünk már sok minden kapcsán (mármint szexualitás-szaporodás témában is), vagyis elég szabatosan el tudnák mondani, ha kéne, de egyáltalán nem akarnak beszélgetni róla, nekik kényelmetlen és szemérmetlen a téma. Nyilván nem erőltetem, hülyeség lenne - csak azt hittem, hú, hogy foglalkoztatja majd már ennyi idősen őket. Cseppet sem.

    VálaszTörlés
  5. Aham. Egyébként tényleg úgy gondolom, hogy a felnőttek őrzik a szex misztériumát, ez az ő titkuk, és nem is a gyerekek miatt nem mondják el, hanem maguk miatt :).
    Szóval ha jobban belegondolok, valószínűleg csak azért nem válaszoltam rendesen, mert nem tudtam, hogy a tesómnak mik a szándékai ezzel (természetesen tök másképp gondolja, mint én, mindent másképp gondol), oldja meg ő a saját gyerekeinél. Majd ha az enyém kérdezi, akkor lesz magyarázat, rendes, szabatos. Persze amikor ma elmeséltem a tesómnak, azt válaszolta, hogy ő is a huzi-vonit kamuzza, ofkorsz.

    VálaszTörlés
  6. Ja, nem saját gyerekkel, még ha a tesódéi is, nehezebb tényleg. Mint minden :)

    VálaszTörlés
  7. viszont egy jó kis szinonímával lettünk gazdagabbak :)

    VálaszTörlés
  8. hát hogy huzi-voni :) Teljesen szalonképes :)

    VálaszTörlés