2012. március 13., kedd

Petrezselyem sziget

Amúgy meg csináltam petrezselyem szigetet a kertben, felástam két négyzetméter* földet, a közepére beültettem egy rózsatövet (Aldi öccázér'), az alját meg körbeszórtam metélőpetrezselyem maggal. Jó lesz, közel van a konyhaajtóhoz, csak nőjön ki nekem.

A négy négyzetméteres szigetre meg rukkola került, nagyon bizakodó vagyok, bár csíráztatni való biocucc volt a mag. Remélem, ellenáll a gilisztáknak. Holnap meg jön a raponc, Borcsi végtelen örömére. Mert hát az úgy van, hogy mi előbb olvastuk a Grimm-féle Aranyhajat, szóval ő tudja, hogy a Rapunzel, vagyis Raponc a galambbegy salátáról kapta a nevét. Konkrétan eladta érte az apja, jó fej volt nagyon.

És még azt szeretném mondani, hogy lassan ott tartok, hogy a reteknek a fejét hagyom a zöldségesnél, és csak a levelét hozom el, amiből ma pesztó lett pirított törökmogyoróval készítve, a szárát meg Chilli és Vanilia nyomán  megfuttattam olívaolajon sok fokhagymával, aztán leöntöttem citromlével és vízzel elkevert tahinivel, Mautner Zsófia egy zseni! Már nem is várom annyira a medvehagyma szezont (főleg mert itt úgysincs az erdőben, pénzért meg nem kell).

*azért csak két négyzetmétert, mert akkora gyökerek voltak mindenfelé, mintha egy tormaültetvényt támadtam volna be, pedig nem is. Senki se ás ki egy tormaültetvényt, még én sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése