2012. március 28., szerda

További munkába állásos post

Egyébként nemcsak nekem, meg a gyerekeknek kell megszokniuk a merőben új gondolatot, hogy munkába álltam, hanem a Pének is - jöttem rá valamelyik este, amikor teregetés közben megjegyezte, hogy érdekes, mi mindig este mosunk. Ja, mondtam, alighanem azért, mert napközben dolgozom.
Aztán arra is rájöttem, hogy nekem van a legkönnyebb dolgom ezzel kapcsolatban, mert nekem legalább még vannak emlékeim arról, amikor dolgoztam, de a gyerekeknek nemigen lehet, és ha jobban belegondolok, a Pé is gyedes kismamaként ismert meg.
Egyébként ezt itt a konyhaasztalnál ülve írom, és éppen az imént jöttem be a kertből, most pedig mindjárt ledőlök egy kicsit aludni, szóval nem szakadok meg. Előtte azért beteszek egy adag mosást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése