2012. április 26., csütörtök

Az idő vasfogával kapcsolatban

Előbb-utóbb minden nő életében eljön az a nap, amikor nincs mese, fel kell kenni az alapozót. Az enyémben ma jött el. Most úgy érzem, hogy kaptam további tíz évet arra, hogy szép nő legyek*.

A testem másik, mármint az arcommal ellentétes végében pedig az a perc jött el, hogy menet közben lecsúszott a combfix. Pedig esküdni mertem volna, hogy híztam, de ezek szerint mégsem. Azért erősen reménykedtem, hogy elérem az autót, mielőtt a bokámra huppan a csipke a szilikoncsíkkal.


*ha reálisak akarunk lenni, nyugodtan mondhatjuk, hogy már csak a modern technika tart össze segít megőrizni a szépség és fiatalság látszatát, na jó, nincsen botoxfejem (bár igény az lenne rá), sem felvarrt hajam, viszont a cyborgosodásom kétségtelenül elkezdődött a fogászati implantokkal, és a melltartó, valamint a smink is mindennapos optikai tuningnak számít mifelénk. Sóhaj.

2 megjegyzés:

  1. Én nyertem, nekem az egyik szemlencsém egy implantátum :))

    VálaszTörlés
  2. Jó, nyertél! :).
    De akkor jól vigyázz, mert pár év, és jön az alapozó. A combfix opcionális (sztem sokkal kényelmesebb, mint a harisnyanadrág)

    VálaszTörlés