2012. május 15., kedd

A mechanikai védelemmel kapcsolatban

Most, hogy túl vagyok a tagadáson, az alkudozáson és a depresszión, kénytelen vagyok elfogadni, hogy nőtt a nagylábujjamon egy tyúkszem. Vagyis kettő. Egyelőre nem tudom visszapörgetni, hogy hogy történt, melyik cipő volt az oka, de ott vannak, nem vitás. Valamit tenni kell.
Mivel én hiszek a ráolvasás / fokhagymával bedörzsölés szintű megoldásokban, legugliztam az elváltozás természetét, mielőtt lézeres beavatkozásra adnám a fejem (lábujjam). Hát mit ad ki minden oldal? A mazsolát. Eleinte azt hittem, hogy szívóznak, vagy ilyen tök idióta babonás népi gyógymóddal próbálnak megröhögtetni, mintegy feszültségoldásként, mint a teliholdas éjjel gyűjtött macskaszőre békanyállal keverve, de nem, a mazsolát minden oldal ajánlotta. Na jó, tudom, hogy az interneten szabadrablás folyik még mindig, valaki feltesz egy infót, és ha elég érdekes, két perc múlva valaki lelkes felwebkettőzi még a NASA honlapjára is, de ez a gyakoriság azért tényleg feltűnő volt. Mazsola meg pont van itthon, úgyhogy bemazsoláztam a tyúkszememet.
A recept a következő: vágj félbe egy mazsolát, majd ragaszd a tyúkszemre. A mazsolát naponta cserélni kell. A többit nem tudom, hogy ettől majd leesik a tyúkszem, felszívódik, és beépülnek a csontomba az alkotóelemei, vagy mi történik, minden esetre a mazsolából baj nem lehet.
Először is én lelkesen és higiénikusan minden reggel és este kicserélem a mazsolát a lábamon, nehogy valami izé képződjön alatta. Valamint rájöttem, hogy alighanem nem a mazsolában lévő értékes anyagokra bazírozik a gyógymód, hanem egyszerűen arról van szó, hogy a gyümölcs szépen megduzzad a leukoplaszt alatt, és puha kis párnát képez a kényes bőrfelületen. Így aztán, mivel megszűnik a tyúkszemet kiváltó nyomás, megszűnik maga a tyúkszem is, vagy valami hasonló. Minden esetre roppant kényelmes dolog odaleukoplasztozott mazsolatappancsokon járni, ajánlom mindenkinek, aki kényes a komfortérzetére, mindjárt ragasztgatok még hármat-négyet a talpam különböző pontjaira, macska egy érzés, nem mondom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése