2012. július 12., csütörtök

Borcsi szerteágazó gondolatvilágával kapcsolatban

Családunkban egyébként elég erős a Gorcsev Iván-i vonal, szerintem hamisítok is egy családfát, amelyben tőle származtatjuk magunkat.
Aki nem ismerné Rejtőnek ezt a méltán híres figuráját, a fő tulajdonsága az, hogy mindent kimond, ami éppen eszébe jut, függetlenül annak relevanciájától, vagy valóságtartalmától.
És Borcsi se másképp:
az imént:
- Anyaaa, én nem tudok gyönyörű arcokat vágni
(???)

Az előbb meg megvarrtam a kedvenc szoknyáját, ami kissé széthasadt tegnap. Hát nem vagyok egy Coco Chanel, ezért úgy oldottam meg a feladatot, hogy a szoknya aljáról pár csodálatos flittert odavarrtam a résre. Mire a gyerek:
- Anya, de ez a szoknya így olyan mohón néz ki.
- Tessék?
- Olyan, mint egy ogre szoknya.
És itt már végleg elvesztettem a fonalat.


Máskor meg úgy gondolom, hogy mégis inkább a Laár Andráshoz, bár leginkább Besenyő Evetkéhez van köze, gyakorlatilag teljesen összefüggéstelenül tud dolgokat mondani. Na mindegy, remekül szórakozom rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése