2012. július 2., hétfő

Szeretünk Aldi, tényleg!

Egyébként az Aldi tényleg egy jó cég, komolyan gondolják a garanciát, nem cirmognak rajta. Vettem pár hete a gyerekeknek egy élménymedencét, egy hét alatt szétugrálták, visszavittem, megkérdezték, hogy cserélem-e, vagy a pénzt kérem. Mondtam csere, jó a cucc, így meg pláne. Mire mondta a bácsi, hogy vigyem nyugodtan, a garancia (ami nem tudjuk mennyi, mondjuk örök élet, meg egy nap) most elölről indul, őrizzem meg a blokkot.
Ezt a medencét is szétugrálták a kölkök, holnap visszaviszem. Ez is ugyanott szakadt ki, mint az előző, szerintem konstrukciós hibás, vagy a kölkeim taposása ilyen speciális és megátalkodott. Úgyhogy ezt most becserélem inkább három kisebb medencére. De most már akkor veszek hozzájuk egy kompresszort is, mert az oké, hogy most már nekünk amíg a világ világ, lesz új és kifogástalan kerti gyerekmedencénk, csak én azt nem fogom minden csere után, hetente tüdővel felfújni.

3 megjegyzés:

  1. Aldit en is szeretem. Tavaly nyilt egy 2 percre tolunk, megvaltas. Hasonlo velemenyen vagyunk medencefujas ugyben is, az elmult x evben csak baby medencet voltam hajlando venni. Teny mi nem kuzdunk 39 fokkal. Sot,meg a tavalyi is felbontatlan, ritka gagyi nyarunk van. (sfp)

    VálaszTörlés
  2. EN meg teged. Tudod a szakadatlan eso meg 13C is agyara megy az embernek. Kulonosen miota gyerekei vannak, helyesbitek, fiugyermeke van.

    P kezd kezelhetetlen lenni mert nem tud rohangalni.:(

    VálaszTörlés