2012. szeptember 5., szerda

A kávézással kapcsolatban

Már magam sem tudom, mit gondoljak, de mivel nekem előnyös, úgy döntöttem, inkább elhiszem, hogy a mértéktelen kávézás jót tesz a szervezetnek, mert a kávé a mindenféle ráktól az Alzheimer-kórig minden betegséget megelőz nagyjából.
Azt mondja a cikk, hogy áh, csak azért gondolták régen, hogy a kávé agyvérzést, meg minden ilyen szív- és érrendszeri izéket okoz, mert a dohányosok általában nagy kávésok is, és ők torzították az eredményt. Cigizni továbbra sem egészséges.
A kávé védő hatása egyébként napi hat csészénél kezdődik, ennyi a minimálisan elfogyasztandó mennyiség, és bár eddig sem volt okom panaszra, azért ez most nyugodtan nevezhető a Hét Jó Hírének. Milyen kis puritán és értelmetlen önmérséklő voltam, amikor megálltam napi négy kávénál, és csak nagy ritkán engedélyeztem magamnak ötöt! Mondtam én mindig, hogy az a fenenagy önfegyelmem visz majd a sírba.

(Egyébként azért írok ilyeneket, mert mást kellene, de nagyon nincs hozzá kedvem, fecsegek mintegy, de attól még a hír igaz)

1 megjegyzés:

  1. Akkor megnyugodhatok kismamaként a napi 3-al. Ezt csak neked vallom be.

    VálaszTörlés