2013. január 31., csütörtök

Szerintem tavasz. Vagy tavaly nyár

Most én tényleg nem felvágni akarok, mert alapvetően egy kedves, szerény lány vagyok (nem), de azt azért szeretném elmesélni, hogy ma reggel vágytam már egy kis zöldre, és mivel olyan szépen sütött a nap*, hátramentem a kertbe, és szedtem egy marék rukkolát a reggelihez. Január utolsó napja van amúgy. És ha már ott voltam, szedtem két marék kelbimbót is.

És ha már írok, akkor azt is elmesélem, hogy tegnap este, amíg én megsütöttem Zenóbia hülyebiztos kókuszos sütijét, Borcsi rendet rakott az evőeszközös fiókban. A csoportosítás a következő lett: virágos evőeszközök, copfos evőeszközök, sütivillák, kések-egyéb.Végül is ő bármivel meg tudja enni a tésztát, csak kacsás legyen.

Lényeg, hogy amióta nincs tévénk, az életünk vidám és színes, sokat táncolunk, mer hifink az van. Még.

* a nap még mindig süt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése