2013. február 15., péntek

Daenerys és Jorah Mormont

Szóval az én gyerekeim nem tiltakoznak, lelkesen beteljesítik anyjuk életének összes vágyát, mániáját és hülyeségét. Szerintem nem szenvednek közben.
Sárkányok megvannak, mind a hárman?
Egyébként Ákos magától is lovag akart lenni, de készségesen megtanulta a kedvemért, hogy ő Ser Jorah Mormont, a Medve-szigetről, Borcsi pedig természetesen maga Daenerys. Pontosan tudják amúgy, hogy miről van szó, annyi romantikus történetet meséltem a sárkánykirálynőről, akit nem bánt a tűz, és a westerosi trón jog szerinti örököse, és aki a máglya tüzében keltette ki a sárkánytojásait. Ákos is tudja már, hogy az exigens feleségből még baj lehet.
Tulajdonképpen én bármit el tudnék mesélni bárkinek a saját szintjén úgy, hogy élvezze.
Jó, jó, a méretek nem igazán stimmelnek, eredetileg Mormont nagyobb egy fejjel Daenerysnél, de szerintem ez sem különösebb probléma nekik.

5 megjegyzés:

  1. egyrészt ha-ha, másrészt , na, ezt tök meredek. :) :O

    VálaszTörlés
  2. Ó, hát nálatok még a méret is stimmelne, ha jövő farsangkor bevállalnád :D. Mondjuk akkor a kis Manyi még nem lesz ovis, na nem baj, akkor két év múlva. A sorozat kitart, sárkányt küldünk :D

    VálaszTörlés
  3. Borcsi rengeteget változott az utóbbi egy évben a képek alapján. Már nem kisgyerek, hanem gyerek! Ez valahogy az arcán és tekintetén látszik, egyértelműen iskolaérett!

    VálaszTörlés